- Chcemy, by nasi pracownicy poczuli pozytywny przekaz wynikający z tego, że pracują w jednej z największych firm w Polsce - mówi Tomasz Rogala, prezes zarządu PGG.
Na początek spółka węglowa pozyskała czterech partnerów - PKN Orlen, PZU Życie, Intersport i MyBenefit. Pierwsze umowy zostaną podpisane w przyszłym tygodniu. PGG w zamian za niższe ceny dla pracowników, udostępni partnerom możliwość dotarcia do potencjalnych klientów. Chce wykorzystać efekt skali, bo choć PGG zatrudnia ok. 43 tys. ludzi, to z rodzinami stanowią oni grupę już blisko 200 tys. konsumentów.
Pierwszy uruchomiony zostanie najprawdopodobniej program rabatowy sieci sklepów sportowych Intersport. Pracownicy PGG i ich rodziny będą mogli kupować obuwie, odzież i sprzęt sportowy oferowany przez sieć z pięcioprocentowym rabatem, a wybrane artykuły - nawet z 10-procentowym. Zapłacą mniej niż pozostali na stacjach paliw i myjniach sieci współpracującej ze spółką czy taniej wykupią ubezpieczenie. Z Kartą Multisport nabędą taniej bilety do kina czy skorzystają na preferencyjnych warunkach z obiektów sportowych.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Pianino na lotnisku w Pyrzowicach odżyło. Kto tak pięknie gra?
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?