Polska Moc Biznesu. Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska: Dzisiaj marka to zbiór wartości | WIDEO

Akcja specjalna Polska Moc Biznesu
Kongres Polska Moc Biznesu: branża IT. Czy marka to nadal jedynie logo i dobry produkt? Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska przekonuje, że preferencje konsumentów bardzo się zmieniły w ostatnich latach. - Dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości – tłumaczy.

- Korelacja między marką a zrównoważonym rozwojem jest bardzo duża. Dzisiaj marka to nie opakowanie, logo, ani nawet nie produkt, czy usługa. Dzisiaj marka to zbiór wartości i tak należy na nią patrzeć – przekonuje Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska.

Dodaje, że dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości.

– Jest to dla nich drugie kryterium wyboru jeśli chodzi o markę i o zakupy – mówi.

ZOBACZ TEŻ:
Polska Moc Biznesu: Ewa Jankowska (Tauron): Węgla nie zabraknie i jest dobrej jakości | WIDEO

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie