- Pieniądze zostaną wydane między innymi na przygotowanie profesjonalnego filmu promocyjnego, innych materiałów, na udział w targach promocji inwestycyjnej, kampanię reklamową w prasie i internecie - mówi Tomasz Jamroziński, z Biura Prasowego Urzędu Miasta.
Marek Balt, przewodniczący Rady Miasta, ma już nawet pomysł na akcję promocyjną. Chciałby tablice na rogatkach miasta, przy najbardziej ruchliwych drogach, na których są napisy, ile miast partnerskich ma Częstochowa, zamienić na konkretne oferty inwestycyjne. Na takich tablicach, zdaniem Balta, powinno być napisane, ile i gdzie ma miasto hektarów pod inwestycje.
Do strategii promocji inwestycyjnej zostanie włączona spółka Operator, która zarządza terenami pohutniczymi. Jest to teren uzbrojony we wszystkie media. Operator na razie obsługuje małych i średnich przedsiębiorców, musi szukać sposobu na dotarcie do największych. Szansę zwiększa uregulowanie kwestii własnościowych, związanych z układem dróg publicznych oraz przygotowanie terenów inwestycyjnych poprzez ich sukcesywne oczyszczanie z samosiejek oraz rozbiórka starych, pohutniczych zabudowań.
Ostatnim dużym inwestorem, który zainteresował się Częstochową, jest szwedzki koncern IKEA, który w tym roku zacznie budowę centrum handlowo-usługowego.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?