Kto najlepiej przekona turystów do odwiedzenia Śląskiego? Nikt inny, jak sami mieszkańcy. Dlatego też w jednym ze spotów kampanii promocyjnej "Sezon na Śląskie" do spontanicznych wyjazdów weekendowych namawia rodowity Ślązak.
W ramach kampanii "Sezon na Śląskie" przygotowane zostały trzy spoty reklamowe zapraszające na weekend do trzech różnych części województwa - w Beskidy, Jurę lub do pełnej industrialnych niespodzianek Metropolii Silesia.
I właśnie w ramach tej ostatniej twórcy postanowili nakręcić dodatkowy spot, w którym lektor mówi śląską gwarą. Bonusowy spot nie będzie emitowany w TV, ale już teraz możecie go zobaczyć poniżej. Tym razem twórcy projektu reklamują turbogolf w kopalni Guido. Rozrywka jest naprawdę przednia, o czym można się przekonać osobiście w czasie wycieczki do Zabrza. Dlaczego jednak, spośród wielu sposobów spędzenia wolnego czasu, wybrano akurat turbogolf w Guido, tego nie wiadomo. Podpowiadamy więc, że na terenie Metropolii Silesia godne odwiedzenia są także inne miejsca - dostępne również dla całych rodzin Wesołe Miasteczko i zoo w Chorzowie i Skansen w Parku Śląskim, w którym co weekend organizowane są interesujące wydarzenia kulturalne. Na tym nie koniec.
Podoba Ci się nowy spot reklamujący atrakcje weekendowych wyjazdów? Zagłosuj w sondzie. Zobacz pozostałe filmy z Jury i Beskidów. Napisz komentarz: Który film jest lepszy?
ZOBACZ TAKŻE:
*Plebiscyt Młoda Para 2012 ZOBACZ ZDJĘCIA KANDYDATÓW
*Budowa dworca w Katowicach: Hala, perony ZDJĘCIA i WIDEO
*Debata o Śląsku: Semka kontra Smolorz ZDJĘCIA i WIDEO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?