Jak mówią dane szacunkowe Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, prawo w tym zakresie łamie nawet jedna czwarta sprzedawców. - Sprzedawcy muszą sprawdzać dowody tożsamości w przypadku dokonywania zakupu alkoholu przez młodzież, z kolei osoby robiące zakupy muszą reagować, gdy niepełnoletni próbują kupić alkohol.
Rodzice przez odpowiednie wychowanie w rodzinie muszą przeciwdziałać sięganiu po alkohol przez dzieci - mówi Andrzej Wojciechowski. W ramach kampanii powstanie spot telewizyjny, odbędą się także szkolenia dla sprzedawców. Jednym z patronów medialnych kampanii jest redakcja "Dziennika Zachodniego".
*Wybory Miss Mokrego Podkoszulka w Sosnowcu - ZOBACZ ZDJĘCIA PIĘKNYCH DZIEWCZYN
*Topless czy w bikini? Co wypada w czasie upałów? ZOBACZ ZDJĘCIA
*Śląski Air Show w Katowicach - Samoloty F-16 w akcji [ZOBACZ ZDJĘCIA]
*18 września otwarcie Galerii Katowickiej - ZOBACZ, JAKIE TAM BĘDĄ SKLEPY
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?