Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tworzymy Śląskie: Nowa kampania promocyjna woj. śląskiego ruszyła 1 września

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Początek kampanii Tworzymy Śląskie. Zespół Silesian Greenpower z Politechniki Śląskiej
Początek kampanii Tworzymy Śląskie. Zespół Silesian Greenpower z Politechniki Śląskiej Arek Gola
Tworzymy Śląskie: 1 września rozpoczęła się kampania promocyjna woj. śląskiego prezentująca postęp technologiczny, jaki w ostatnich latach dokonał się w regionie. Wyróżniono sześć obiektów - ikon postępu w regionie. To m.in. sztuczne serce z Zabrza, mikroprocesor z Bytomia, sztuczne słońce z Katowic, elementy turbiny silnika odrzutowego z Bielska-Białej, biżuteria z węgla z Katowic i nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia z Katowic

Kampania Tworzymy Śląskie:

Billboardy przedstawiające zdjęcia zaawansowanych technologicznie obiektów, które powstały ostatnimi czasy w woj. śląskim już są widoczne w wielu miastach woj. śląskiego. Tak wystartowała nowa kampania promocyjna woj. śląskiego, która nie skupia się na przedstawieniu zabytków czy atrakcji turystycznych naszego regionu, ale ma na celu przekonanie ludzi tu mieszkających, że Śląskie stoi nowoczesnymi technologiami.
- Nie zmieniamy głównego hasła promocyjnego woj. śląskiego, czyli Śląskie – Pozytywna Energia, ale przed naszym województwem są nowe wyzwania – mówi marszałek woj. śląskiego Mirosław Sekuła. - Przede wszystkim reindustrializacja, rewitalizacja naszych miast i tworzenie innowacyjnej, konkurencyjnej gospodarki.

Kampania pt. Tworzymy Śląskie bazuje na sześciu obiektach i te są prezentowane m.in. na billboardach (ale będą też reklamy w prasie, telewizji, internecie i w radiu).

Są to:

  • 1. Sztuczne serce z Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu - dzięki którem uratowano ponad 300 osób.
  • 2. MikroprocesorDQ80251 zaprojektowany przez bytomską firmę Digital Core Design –wykorzystywany w 250 mln urządzeń na świecie.
  • 3. Sztuczne słońce znajdujące się w Eurocentrum Katowice – dzięki któremu do atmosfery trafia o 95ton mniej CO2rocznie.
  • 4. Elementy turbiny silnika odrzutowego produkowane w Bielsku-Białej przez firmę Avio –używane w 30 tys. silników odrzutowych.
  • 5. Biżuteria z węgla z pracowni bro.Kat z Katowic – eksportowana do 30 krajów,
  • 6. Nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach – posiadająca salę o idealnej akustyce na 1800 miejsc.

- Śląskie zmienia się na naszych oczach, stopniowo przekształcając się w region nowoczesnych technologii - przekonują pomysłodawcy kampanii. Jednak kampania to nie tylko reklamy, ale przede wszystkim konkurs internetowy, mający wyłonić nowe, związane z technologią, symbole regionu. Konkurs jest adresowany do wszystkich, do 15 września na stronie www.tworzymyslaskie.pl internauci mogą zgłaszać swoje propozycje na nowy symbol regionu wraz z uzasadnieniem. Z nich komisja konkursowa wybierze finałową dziesiątkę. Na te propozycje będzie można głosować do 30 września. 50 autorów najciekawszych uzasadnień otrzyma w nagrodę komplety biżuterii wykonanej z węgla oraz taszę ze specjalnej kolekcji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera