Zakończyła się pierwsza ogólnopolska kampania promocyjna Województwa Śląskiego

RP
Udostępnij:
Według szacunków ekspertów z domów mediowych niemal 18 mln widzów zetknęło się ze spotem telewizyjnym Śląskiego trzy i więcej razy, podobna ich ilość usłyszała reklamę w radiu co najmniej raz w czasie zakończonej kampanii promocyjnej: Pozytywnie nakręceni polecają - Śląskie. Pozytywna energia

Kampania promocyjna opierała się na dynamicznym ujęciu różnych zainteresowań i pasji, które można realizować w województwie śląskim. Tytułowi pozytywnie nakręceni to ludzie w bardzo rożnym wieku dający upust swoim aktywnym lub nawet ekstremalnym zainteresowaniom. Główny przekaz reklam koncentrował się więc na pozytywnych, wyrazistych emocjach.

- To właśnie bohaterowie naszych dynamicznych zdjęć polecali turystom odwiedzenie województwa śląskiego. Dziś już wiemy, że robili to dobrze, bo pierwsze napływające do nas z domów mediowych wyniki kampanii są naprawdę obiecujące. - powiedział Zbyszek Zaborowski, wicemarszałek Województwa Śląskiego, otwierając konferencję podsumowująca efekty kampanii.

Kampania kosztowała 5 mln zł, z czego 2 mln pochodziło ze środków unijnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie