Nasza Loteria

Zakończyła się pierwsza ogólnopolska kampania promocyjna Województwa Śląskiego

RP
Według szacunków ekspertów z domów mediowych niemal 18 mln widzów zetknęło się ze spotem telewizyjnym Śląskiego trzy i więcej razy, podobna ich ilość usłyszała reklamę w radiu co najmniej raz w czasie zakończonej kampanii promocyjnej: Pozytywnie nakręceni polecają - Śląskie. Pozytywna energia

Kampania promocyjna opierała się na dynamicznym ujęciu różnych zainteresowań i pasji, które można realizować w województwie śląskim. Tytułowi pozytywnie nakręceni to ludzie w bardzo rożnym wieku dający upust swoim aktywnym lub nawet ekstremalnym zainteresowaniom. Główny przekaz reklam koncentrował się więc na pozytywnych, wyrazistych emocjach.

- To właśnie bohaterowie naszych dynamicznych zdjęć polecali turystom odwiedzenie województwa śląskiego. Dziś już wiemy, że robili to dobrze, bo pierwsze napływające do nas z domów mediowych wyniki kampanii są naprawdę obiecujące. - powiedział Zbyszek Zaborowski, wicemarszałek Województwa Śląskiego, otwierając konferencję podsumowująca efekty kampanii.

Kampania kosztowała 5 mln zł, z czego 2 mln pochodziło ze środków unijnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni