Kampania promocyjna opierała się na dynamicznym ujęciu różnych zainteresowań i pasji, które można realizować w województwie śląskim. Tytułowi pozytywnie nakręceni to ludzie w bardzo rożnym wieku dający upust swoim aktywnym lub nawet ekstremalnym zainteresowaniom. Główny przekaz reklam koncentrował się więc na pozytywnych, wyrazistych emocjach.
- To właśnie bohaterowie naszych dynamicznych zdjęć polecali turystom odwiedzenie województwa śląskiego. Dziś już wiemy, że robili to dobrze, bo pierwsze napływające do nas z domów mediowych wyniki kampanii są naprawdę obiecujące. - powiedział Zbyszek Zaborowski, wicemarszałek Województwa Śląskiego, otwierając konferencję podsumowująca efekty kampanii.
Kampania kosztowała 5 mln zł, z czego 2 mln pochodziło ze środków unijnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?