- Od rana próbuję i nie mogę zrobić pilnego przelewu - poinformowała nas klientka BGŻ BNP Paribas, Czytelniczka Strefy Biznesu.

- Raz, jak już udało się i potwierdziłam przelew kodem autoryzacyjnym z SMS-a zobaczyłam informację, że "połączenie zostało zresetowane". Mam nadzieję, że nie stracę tych pieniędzy - boi się mieszkanka Bydgoszczy.

Zadzwoniliśmy na infolinię Banku BGŻ BNP Paribas, gdzie usłyszeliśmy, że jest poważna awaria systemu i nie wiadomo, jak długo potrwa jego naprawa.

Właśnie dostaliśmy oficjalną odpowiedź banku w tej sprawie: "Dzisiaj z przyczyn technicznych mogą występować utrudnienia w korzystaniu z systemu bankowości internetowej Pl@net. Pracujemy nad przywróceniem działania systemu. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy" - napisała do nas Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BGŻ BNP Paribas.

Aktualizacja: - System bankowości internetowej jest już dostępny - informuje Karolina Kozakiewicz.


Flesz - Koniec L4 wchodzą teraz e-zwolnienia.