Awaria PKO BP dzisiaj. Nie działa iPKO. Jaka jest przyczyna i kiedy usuną awarię banku? PKO BP przeprasza

OPRAC.: r
Awaria PKO BP: Bankomaty nie działają. PKO wydało oświadczenie.Awaria PKO BP! Bankomaty i strona internetowa banku PKO Bank Polski nie działają. Chcąc wejść na domenę pojawia się komunikat o pracach modernizacyjnych. Sławomir Mielnik/Nowa Trybuna Opolska
Awaria PKO BP! Serwisy iPKO, Inteligo i iKO banku PKO BP nie działają. Wchodząc na podstrony pojawia się komunikat: "Sprawdź, czy Twoja operacja została zrealizowana. Jeżeli był to przelew, powinien być widoczny w historii konta lub w blokadach." Wielu klientów skarży się również na awarię bankomatów PKO oraz aplikacji mobilnej banku.

Awaria PKO Bank Polski

W czwartek, 4 marca 2021 klienci PKO Banku Polskiego mają ogromne problemy z działaniem online swojego banku.

Błąd działania serwisu
Sprawdź, czy Twoja operacja została zrealizowana. Jeżeli był to przelew, powinien być widoczny w historii konta lub w blokadach.

Taki komunikat pojawia się, gdy chcesz się zalogować do systemu.

Klienci obawiają się, czy ich konta nie zostały przejęte: "Mam ten sam problem, a dodatko dostaję powiadomienia, że pomyślnie zalogowano do systemu. I teraz mam obawy czy moje konto jest bezpieczne" - pisze jeden z nich.

Nie działa dobrze także możliwość płacenia kartą.

"Robiłam płatność kartą, w aplikacji pokazuje mi, że mam blokadę na 0,00 ale dwa razy. Mam nadzieję, że mi później to nie wskoczy nagle podwójnie :/" - opisuje swój problem internautka.

Klienci PKO BP nie kryją oburzenia: "Co to ma być, pierwszy raz mam taki błąd, ani nie mogę przelać z konta na inne konto, ani zapłacić w necie ani nic :/ ile to może trwać? To chyba jakiś żart ze nie możesz się do swoich pieniędzy dostać."

PKO BP przeprasza

Dzień dobry. Serwis iPKO oraz aplikacja IKO już funkcjonują prawidłowo. Przepraszamy za chwilowe utrudnienia.

Bank PKO BP miał w ostatnich latach kilka poważnych awarii, które dezorganizowały życie mieszkańcom.

WCZEŚNIEJ PISALIŚMY

"Błąd działania aplikacji", "Coś poszło nie tak... Nie możesz zrealizować tej operacji. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Bankiem" - tego rodzaju komunikaty pojawiają się przy próbach logowania do systemu bankowości internetowej iPKO oraz do aplikacji PKO Banku Polskiego IKO.

W aplikacji przez dłuższy czas nie można było również wygenerować kodu Blik - zamiast tego użytkownik otrzymuje komunikat o treści "Operacja nie powiodła się. Błąd ogólny".

Awaria PKO Banku Polskiego
Na czym polega awaria?
Klienci zgłaszają takie uwagi:

  • nie udaje się zalogować,
  • nie można sprawdzić stanu rachunku,
  • nie można wykonać żadnej operacji,
  • logowanie kończy się komunikatem o nieudanej próbie z jednoczesną prośbą, żeby spróbować ponownie później.

Bardzo podobną awarię systemy PKO BP miały w kwietniu 2020 roku.

Biuro prasowe PKO Banku Polskiego przesłało do redakcji komunikat w sprawie awarii: "Obecnie występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO. Klientów zachęcamy do korzystania z naszego serwisu internetowego iPKO oraz wykonywania płatności kartami. Przepraszamy za niedogodności, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem działania IKO".

Mimo to, również w systemie bankowości internetowej niektórzy klienci wciąż widzią komunikat o błędzie działania aplikacji.

Będziemy informowali o dalszym przebiegu awarii.

Wcześniej pisaliśmy.**To już kolejna waria sieci internetowej i dostępu do PKO BP.**

Awaria PKO BP: są problemy z korzystaniem z bankowości internetowej oraz mobilnej. PKO BP ma awarię. Chcąc zalogować się na swoje konto przez iPKO wyświetla się komunikat:

Trwają prace modernizacyjne
Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia.

Podobny problem dotyczy systemu Inteligo, iKO.

Wcześniej użytkownicy informowali również o problemach z bankomatami. Taką informację podało także RMF FM. PKO BP jednak dementuje tę informację.

PKO BP: Oświadczenie banku ws. awarii

Bank na swoim profilu na Facebook'u poinformował swoich klientów o awarii

Szanowni Państwo,
informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia.

Awaria PKO BP Kiedy usuną usterkę

Klienci Banku PKO piszą:

  • "Niestety. Aplikacja IKO nie działa, logowanie przez stronę nie działa.",
  • "Powinny działać - bardzo dobre określenie w tej sytuacji. Bardzo mnie uspokoiła ta informacja. Karty również nie działają",
  • "Nie, że utrudniony, tylko nic nie działa. Ani aplikacja, miejscowy oddział też jest odcięty od systemu..."
  • Nadal nic nie działa, ciekawe jaka będzie rekompensata dla klientów, mi utrudnia to pracę mega, od ponad 2h nie mogę zrobić przelewów

Awaria PKO BP PRZYCZYNY

Powodem awarii PKO BP zerwanie światłowodu?
Jak podaje Wirtualna Polska, wina za awarię nie leży po stronie banku. - Zerwało połączenie pomiędzy dwoma naszymi dwoma ośrodkami. Innymi słowy, ktoś przerwał światłowody. Operatorzy pracują nad rozwiązaniem problemu – powiedział WP jeden z członków kadry zarządzającej PKO BP.

Wyższe mandaty od skarbówki z początkiem maja

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

do waszych pieniędzy pod takim jak dzisiaj przykładem ???

Wybudźcie się lemingi bo wam pozostanie tylko kościół szkoła szczetnica jak mawia Grzegorz B.

Dodaj ogłoszenie