MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Cieszyn: Kocioł grzewczy i kampania promocyjna wygrały Śląską Rzecz

JAK
Kocioł grzewczy R-eco Pellet spółki MCI z Cieszyna i identyfikacja wizualna kampanii promocyjnej turystyki województwa śląskiego w Nadrenii Północnej-Westfalii "Guck mal! Schlesien" to zwycięskie projekty szóstej edycji konkursu "Śląska Rzecz", organizowanego przez Zamek Cieszyn.

Jurorzy uznali, że kocioł spełnia standardy europejskie, jest dobrze zaprojektowany, zaś jego obsługa intuicyjna i bezpieczna. Z kolei w przypadku drugiej nagrody jury doceniło kompleksowość projektu, jego stronę graficzną oraz użyte nośniki, ich różnorodność i dowcip.

- Coraz więcej firm wie, że "Śląska Rzecz" to znacząca marka. Do naszego konkursu zgłaszają się nawet duże firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, które mają odwagę inwestowania w dobry design i konkurowania z innymi - stwierdziła Ewa Gołębiowska, dyrektor Zamku Cieszyn, który od sześciu lat organizuje konkurs.

Najlepsze projekty można oglądać w Zamku Cieszyn.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera