MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Co się musi stać, żeby Włókniarz Częstochowa powalczył o medale?

Bartłomiej Romanek
Fot. Mariusz Kapala / Gazeta Lubuska
Zwycięstwo Betard Sparty Wrocław w Grudziądzu spowodowało, że częstochowskiej drużynie bardzo trudno będzie awansować do serii play-off. „Lwy” muszą się wspiąć na wyżyny swoich możliwości i zdobyć punkty w Lesznie.

Po wysokim zwycięstwie w Rybniku, Włókniarz awansował na czwarte miejsce, premiowane awansem do play-off . Niestety układ trzech ostatnich spotkań wskazuje, że mało prawdopodobne jest, aby częstochowianie awansowali do czwórki z 19 punktami. Aby tak się stało Motor Lublin nie może pokonać u siebie RM Solar Falubazu Zielona Góra wyżej niż 14 punktami, a Betard Sparta Wrocław nie może wygrać w Rybniku.

O ile w przypadku pierwszego z tych spotkań można oczekiwać korzystnego dla Włókniarz rozstrzygnięcia, o tyle w Rybniku trudno liczyć na sensację. Sparta pokazała siłę w Grudziądzu, a ROW był bezradny w starciu z Włókniarzem i raczej nie jest w stanie pomieszać szyków zdeterminowanym wrocławianom.

Najbardziej realny scenariusz wydarzeń zakłada, że Włókniarz będzie musiał wywalczyć punkt w Lesznie. Remis z mistrzami Polski na wyjeździe zapewni częstochowianom udział w play-off niezależnie od wyników innych spotkań. Zwycięstwo może sprawić, że „Lwy” przystąpią do walki o medale z wyższej pozycji niż czwarta. Porażka najpewniej oznaczać będzie dla Włókniarza przedwczesne zakończenie sezonu.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ewa Swoboda ze swoją Barbie!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera