Czeladź reklamuje się na plakietkach samochodowych

MANO
Dziesięć tysięcy nalepek samochodowych z hasłem Czeladź - Najstarsze miasto Zagłębia to najnowsza akcja promocyjna miasta. Koszt produkcji jednej naklejki to około 20 groszy. Można je dostać bezpłatnie w urzędzie miasta.

- Chcemy promować nasze miasto, także poza jego granicami. Pierwsza pisana wzmianka o mieście pojawiła się w księgach z adnotacją 1228 r. Prawa miejskie Czeladź dostała w 1262 r. - mówi Wojciech Maćkowski, naczelnik wydziału promocji UM.

Czeladź jest więc starsza od Będzina, stolicy powiatu.

Darmowe nalepki z hasłem promocyjnym pojawiły się już na samochodach: Marka Mrozowskiego, burmistrza miasta, Zbigniewa Szaleńca, senatora z Czeladzi, a także Sławomira Pietrasa, dyrektora artystycznego festiwali operowych oraz na autach radnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie