MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Czeladź reklamuje się na plakietkach samochodowych

MANO
Dziesięć tysięcy nalepek samochodowych z hasłem Czeladź - Najstarsze miasto Zagłębia to najnowsza akcja promocyjna miasta. Koszt produkcji jednej naklejki to około 20 groszy. Można je dostać bezpłatnie w urzędzie miasta.

- Chcemy promować nasze miasto, także poza jego granicami. Pierwsza pisana wzmianka o mieście pojawiła się w księgach z adnotacją 1228 r. Prawa miejskie Czeladź dostała w 1262 r. - mówi Wojciech Maćkowski, naczelnik wydziału promocji UM.

Czeladź jest więc starsza od Będzina, stolicy powiatu.

Darmowe nalepki z hasłem promocyjnym pojawiły się już na samochodach: Marka Mrozowskiego, burmistrza miasta, Zbigniewa Szaleńca, senatora z Czeladzi, a także Sławomira Pietrasa, dyrektora artystycznego festiwali operowych oraz na autach radnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni