Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gra o psieżycie - finał kampanii społecznej. Ambasadorzy i laureaci ZDJĘCIA

JOL
Finał kampanii społecznej "Walka o psieżycie"
Finał kampanii społecznej "Walka o psieżycie" Jolanta Pierończyk
Gra o psieżycie - to kampania społeczna, której organizatorem jest Stalexport Autostrada Małopolska S.A. Jej cel - promowanie odpowiedzialnej i humanitarnej postawy wobec zwierząt. Akcja "Gra o psieżycie" była adresowana do fanów popularnej gry survivalowej Minecraft. Był to konkurs na najlepsze historie stworzone w świecie Minecrafta, które miały poruszać temat odpowiedzialnego traktowania zwierząt.

Gra o psieżycie - blisko 800 tys. wyświetleń filmów promujących akcję autorstwa trzech spośród najchętniej subskrybowanych polskich youTuberów, ponad 200 zgłoszonych minecraftowych historii z 16 województw, 58 finalistów konkursu i 9 laureatów. Taki jest finał tej akcji.

Celem kampanii było uwrażliwienie na problem porzucania psów przy drogach.

- Kampanię nieprzypadkowo skierowaliśmy do młodych ludzi. Odwołaliśmy się do ich wrażliwości, zakładając, że to właśnie oni wpływają na decyzje dorosłych, w tym także te nie do końca przemyślane, a dotyczące właśnie zakupu czy przygarnięcia psa – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA.

Akcja rozpoczęła się w lutym br. Jej ambasadorami zostali popularni polscy youTuberzy i gracze Minecrafta – MagdalenaMariaMonika, RoxMb i Vertez, którzy w filmowych zapowiedziach kampanii, osadzonych w świecie Minecrafta, zachęcali do udziału w konkursie. Kampania dotarła do szerokiego grona odbiorców. Łączna liczba wyświetleń filmów opublikowanych przez ambasadorów kampanii na ich kanałach YouTube sięgnęła blisko 800 000. Do organizatora konkursu wpłynęło 227 zgłoszeń, a do finału zaproszono 58 osób.

- Spotkanie z tak dużym odzewem i empatią wśród dzieci i młodzieży jest dla nas źródłem dużej satysfakcji. Idea kreowania historii w świecie wirtualnym dowiodła, że młodzi ludzie mają dużo do powiedzenia na temat tego, jak z odpowiedzialnością podchodzić do życia czworonogów, a przy tym cywilną odwagę, by piętnować negatywne zachowania w tym obszarze – podsumowuje kampanię rzecznik prasowy SAM SA.

Prace konkursowe oceniło jury w składzie: ambasadorzy kampanii i przedstawiciele organizatora konkursu. Kryteriami wyboru laureatów były: zgodność z tematem, kreatywność w tworzeniu fabuły, poziom narracji oraz propozycje rozwiązania przedmiotowego problemu.

Finaliści spotkali się z gwiazdami Minecrafta podczas finału kampanii, który odbył się 7 kwietnia br. w Cinema City Punkt 44 w Katowicach. Podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki konkursu, wyświetlono na dużym ekranie zwycięskie filmy i nagrodzono autorów dziewięciu najlepszych historii.

Gra o psieżycie. Laureaci i wyróżnieni

I miejsce Antoni Camarano z Wielkopolski
II miejsce Kamila o psedonimie Cedantka
III miejsce Hubert Błaszczak

Wyróżnienia
Julian Szamotuła
David Paszek
Katarzyna Dąbek
Wojciech Zając
Hubert Lipiński
Dominika Chechelska

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty