- Od początku byli fantastyczni - mówi Jarosław Kacprzak, reprezentujący organizatorów. - Wszyscy uczestnicy wykazali się doskonałą kondycją. Do końca wytrwało 27 z 28 zgłoszonych drużyn. Zmęczenie wzięło górę jedynie u licealistów. Do finału brakło im czterech godzin - dodaje.
Startujący w Deadline 24 to studenci z całej Polski, choć był także reprezentant Uniwersytetu w Glasgow.
Deadline 24 to jedyny tego typu maraton dla programistów w Polsce. Uczestnicy musieli poradzić sobie z siedmioma złożonymi zadaniami algorytmiczno-programistycznymi. Zadania dotyczyły fikcyjnych stworzonek żukoskoczków. Mają one niezwykłe cechy - potrafią np. neutralizować nośniki negatywnej energii. Mogą chodzić, skakać, rozmnażać się, korzystać z przedmiotów czy przesyłać informacje na odległość. Do wszystkiego potrzebują jednak motywacji.
- Uczestnicy, odizolowani od świata zewnętrznego, mają się natomiast przede wszystkim nauczyć współdziałania w grupie - dodaje Kacprzak.
Drugie miejsce zajął zespół feexs.com z Uniwersytetu Warszawskiego, trzecie Queueing, reprezentujący Akademię Górniczo-Hutniczą, Uniwersytet Wrocławski i Politechnikę Śląską.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?