Od 2012 roku SoTrender wydaje raporty najbardziej angażujących marek w mediach społecznościowych. W czerwcowym zestawieniu miasto Jastrzębie-Zdrój zostało wyróżnione dwukrotnie za działalność na Facebooku.
- Raport pokazał, że miasto posiada zaangażowanych użytkowników, a co za tym idzie, że mieszkańcy chętnie wspierają działania na profilu na Facebooku. W kategorii "Miasta – aktywni użytkownicy" Jastrzębie znalazło się na 16. pozycji, będąc pierwszym ze śląskich miast w zestawieniu. Wyżej znajdują się miasta posiadające znacznie większe profile, a także większą liczbę mieszkańców, miedzy innymi Łódź, Gdynia, Wrocław, Warszawa, Toruń - wyjaśniają w jastrzębskim urzędzie miasta.
W raporcie zostało wyróżnione także zaangażowanie użytkowników. Przyrost profilu to 26 proc., co daje nam 18. miejsce w wyróżnionych profilach. Na wyższej lokacie w tej kategorii z województwa śląskiego znajduje się tylko Częstochowa.
Pełny raport dostępny na stronie SoTrender: TUTAJ
- Jesteśmy dumni z naszych mieszkańców, że chcą wspólnie z nami tworzyć profil i działać. Media społecznościowe stały się dla nas ważnym kanałem komunikacji, dlatego cieszą nas liczne polubienia i obserwowania profili - mówią w magistracie.
Tour de Pologne 2017 ETAPY, TRASA, GDZIE KIBICOWAĆ
Uber helikopter w Katowicach remedium na korki INSTRUKCJA
Tarnowskie Góry. Zabytkowa Kopalnia Srebra wpisana na listę UNESCO [REPORTAŻ DZ]
Wielka woda 1997. Zobacz niezwykły dokument multimedialny, który przygotowaliśmy z okazji 20-rocznicy wydarzeń z lipca 1997 roku. Archiwalne filmy, zdjęcie i teksty. Zachęcamy, by oglądać w trybie pełnoekranowym komputera.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?