Dyrektor do spraw marketingu na Europę w firmie Sharp to stanowisko nowe. Kai Thielen, który wcześnie był menedżerem do spraw trade marketingu w LG, pracował także dla innych światowych marek, takich jak Sony czy Bauknecht/Whirlpool. Od 2012 r. Thielen był odpowiedzialny za komunikację marki LG w Niemczech jako dyrektor ds. marketingu zintegrowanego. Odegrał także kluczową rolę w odtworzeniu i rozbudowie działu marketingu w nowej siedzibie firmy w Eschborn.
– Sharp może poszczycić się długą historią, którą cechują innowacyjność i kreatywność. Jeszcze dziś firma czerpie korzyści z wieloletniego doświadczenia badawczo-rozwojowego przekładając je na takie rewolucyjne technologie jak 8K i AIoT – mówi Thielen.
Jako dyrektor ds. marketingu na Europę Thielen będzie bezpośrednio podlegał wiceprezesowi ds. sprzedaży i marketingu na Europę, Saschy Lange. – Bardzo cieszymy się, że firmie udało się pozyskać tak niezwykle doświadczonego eksperta z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej. Wraz z rozwojem naszej europejskiej sieci public relations dajemy jasny sygnał: Sharp powrócił – komentuje Sascha Lange.
Warto przypomnieć, że na początku 2016 roku Sharpa wykupił Foxconn (obie firmy współpracowały już zresztą od 2012 roku); a transakcja kosztowała 6,2 mld dolarów. Sharp Corporation zatrudnia 52 548 osób na całym świecie (dane z dnia 30 czerwca 2018 r.), a w roku obrotowym zakończonym 31 marca 2018 r. firma zanotowała skonsolidowane roczne przychody ze sprzedaży w wysokości 2 427 271 milionów jenów. W zeszłym roku Sharp oficjalnie wrócił na europejski rynek między innymi z nowymi smartfonami.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?