Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?
Grzegorz Zajączkowski
Grzegorz Zajączkowski
Gazeta Pomorska
W tym odcinku Grzegorz Zajączkowski opowiada, jak Facebook przeprosił swoich użytkowników z Anglii, za aferę Cambridge Analytics. Pokazuje to, że medium, którego użył, jeszcze nie umarło i jest warto uwagi każdego reklamodawcy.
Grzegorz opowiada także o wielu zmianach, które zaszły na Instagramie włącznie ze zmianą pozwalającą nam samym decydować o kolejności wyświetlanych nam postów.
Chcesz być na bieżąco z działaniami marketingowymi w internecie? Wybierz się na konferencję marketingON - najważniejszą konferencję w tej części Polski:
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
K
Kamil
Dobre szaty graficzne: templatemonster.com/pl/free-templates/