Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja walentynkowa w Aldi: Bielizna Esotiq, Diesel i biżuteria Swarovskiego w sklepach sieci Aldi już od 6 lutego

OK
Aldi
Aldi Dariusz Gdesz / Polskapresse
W sklepach sieci Aldi od 6 lutego będzę można kupić bieliznę marki Esotiq, Diesel i biżuteria Swarovskiego. Produkty będą dostępne w ramach promocji walentynkowej, do wyczerpania zapasów.

Promocja walentynkowa w Aldi: Bielizna Esotiq, Diesel i biżuteria Swarovskiego

Romantyczna kolekcja bielizny marki Esotiqego
Zmysłowe komplety koronkowej bielizny, body i zwiewne koszulki. Już od 6 lutego będzie można kupić w sklepach sieci Aldi bieliznę marki Esotiq oraz Diesel. W ramach promocji walentynkowej w sklepie dostępna będzie także biżuteria Swarovsiego. Oferta dostępna jest w Aldi do wyczerpania zapasów.

- Marka Esotiq zdecydowała się na współpracę z siecią Aldi w celu dotarcia do większej grupy Klientek. W chwili obecnej produkty marki Esotiq dostępne są w ponad 300 salonach w Polsce i Europie. Misją Esotiq jest modelowanie kobiecego ciała przy pomocy pięknej bielizny i uświadamianie kobietom, że każda z nich jest piękna i zmysłowa. To możliwe za sprawą wieloletniego doświadczenia marki w konstrukcji staników, które tworzymy z najlepszych materiałów zgodnie ze sztuką brafittingu, czyli profesjonalnego doboru bielizny – mówi Piotr Trzciałkowski, Brand Manager Esotiq.

Projekty Esotiq powstają w doświadczonym zespole projektowym oraz udziale inspirujących gości m.in.: top modelek Joanny Krupy oraz Sandry Kubickiej.

Elegancka kolekcja biżuteria Swarovskiego

Ponadto od 6 lutego w Aldi będzie także biżuteria Swarovskiego - łańcuszki z zawieszką, bransoletki i zegarki z kryształkami Swarovskiego. Dla mężczyzn z kolei będzie można kupić męską bieliznę znanej włoskiej marki Diesel.

- Chcemy by kobiety, nasze klientki wyszły z codziennej rutyny i poza obowiązkowymi zakupami dla całej rodziny sprawiły również odrobinę przyjemności sobie, sięgając po markowe produkty naszych partnerów – Esotiq i Swarovskiego. Wierzymy, że ta oferta jest także doskonałą, gotową wręcz inspiracją dla mężczyzn szukających pomysłu na prezent dla swoich partnerek z okazji Walentynek czy zbliżającego się Dnia Kobiet – mówi Agata Biernacka z Aldi Polska.

- Aldi konsekwentnie rozwija i uatrakcyjnia swój asortyment non food, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej jak i współpracując z wybranymi partnerami. Spośród dotychczasowych akcji nasi klienci szczególnie docenili ofertę będącą efektem współpracy z firmą Pierre Cardin czy ofertę płyt winylowych, instaxów oraz zabawek rekomendowanych przez serwis Zabawkowicz. Aldi z pewnością nie przestanie pozytywnie zaskakiwać w tym roku – dodaje Agata Biernacka.

AldiI to niemiecka sieć dyskontów, posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 132 sklepy i zatrudniająca ponad 2 tys. pracowników.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Choroby zakaźne - oni pamiętają! Film Śląskiej Izby Lekarskiej

TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo