Robimy zakupy, a płacimy za nie nawet miesiąc później? POLOmarket wprowadza odroczone płatności

OPRAC.:
Olga Krzyżyk
Olga Krzyżyk
Zakupy w POLOmarkecie można zrobić także online Mat. POLOmarket
Kup teraz i zapłać później. Polska sieć sklepów spożywczych POLOmarket wprowadza możliwość odroczonej płatności. Zamawiamy zakupy online poprzez aplikację i płacimy za produkty nawet za 45 dni. To nowa forma płatności w polskiej sieci sklepów. Przypomnijmy, że POLOmarket posiada prawie 280 placówek na terenie całej Polski.

Zamawiamy zakupy i płacimy za nie 45 dni później. Taką opcję wprowadza sieć POLOmarket

Kup teraz i zapłać później? Wydaje się to mało realne, ale to prawda. Grupa POLOmarket wprowadza do swojej ofertę odroczoną płatność za zakupy. Jest ona możliwa dzięki aplikacji mobilnej POLOmarket-mój ulubiony. Z usługi odroczonej płatności nawet do 45 dni można skorzystać od 15 marca.

Sieć POLOmarket wprowadza możliwość zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Nie jest wliczana w to żadna dodatkowo prowizja czy oprocentowanie.

Nie przeocz

Jak działa odroczona płatność? Polega to na tym, że zamawiamy produkty POLOmarketu online za pomocą aplikacji. Gdy już wszystkie zgromadzimy, wybieramy metodę płatności. W tym momencie trzeba wybrać płatność PayU i naciskamy opcję "Płacę później". Trzeba następnie uzupełnić dane i zweryfikować konto. Po tym etapie zakup z odroczoną płatnością zostaje zakończony. To dodatkowa forma płatności, która uzupełnia tradycyjną metodę płatności kartą, blikiem czy szybkim przelewem.

Dodajmy, że POLOmarket to pierwsza sieć w kategorii supermarketów, która w kwietniu 2020 uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej usługę click&collect, obejmującą wszystkie ponad 280 supermarketów. Daje ona możliwość dokonywania zamówień z odbiorem w sklepach. Za zakupy można płacić na miejscu w sklepach lub online, korzystając z e-płatności. Sieć dalej rozwija swój projekt i po uruchomionej jesienią 2020 usłudze POLOdrive, aktualnie kończy testy usługi dowozów zakupów bezpośrednio do klientów.

- Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia w 2019 r., stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem, ale także umożliwić naszym Klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Zobacz koniecznie

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy wchodzi również spółka logistyczna. Grupa pojawiła się na polskim rynku w 1997 roku - zaczynając od 27 sklepów.

Obecnie Grupa POLOmarket liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski i prawie 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy tej grupy odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Sieć zatrudnia 5 800 pracowników.

Musisz to wiedzieć

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie