Zamawiamy zakupy i płacimy za nie 45 dni później. Taką opcję wprowadza sieć POLOmarket
Kup teraz i zapłać później? Wydaje się to mało realne, ale to prawda. Grupa POLOmarket wprowadza do swojej ofertę odroczoną płatność za zakupy. Jest ona możliwa dzięki aplikacji mobilnej POLOmarket-mój ulubiony. Z usługi odroczonej płatności nawet do 45 dni można skorzystać od 15 marca.
Sieć POLOmarket wprowadza możliwość zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Nie jest wliczana w to żadna dodatkowo prowizja czy oprocentowanie.
Nie przeocz
Jak działa odroczona płatność? Polega to na tym, że zamawiamy produkty POLOmarketu online za pomocą aplikacji. Gdy już wszystkie zgromadzimy, wybieramy metodę płatności. W tym momencie trzeba wybrać płatność PayU i naciskamy opcję "Płacę później". Trzeba następnie uzupełnić dane i zweryfikować konto. Po tym etapie zakup z odroczoną płatnością zostaje zakończony. To dodatkowa forma płatności, która uzupełnia tradycyjną metodę płatności kartą, blikiem czy szybkim przelewem.
Dodajmy, że POLOmarket to pierwsza sieć w kategorii supermarketów, która w kwietniu 2020 uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej usługę click&collect, obejmującą wszystkie ponad 280 supermarketów. Daje ona możliwość dokonywania zamówień z odbiorem w sklepach. Za zakupy można płacić na miejscu w sklepach lub online, korzystając z e-płatności. Sieć dalej rozwija swój projekt i po uruchomionej jesienią 2020 usłudze POLOdrive, aktualnie kończy testy usługi dowozów zakupów bezpośrednio do klientów.