Robimy zakupy, a płacimy za nie nawet miesiąc później? POLOmarket wprowadza odroczone płatności

OPRAC.:
Olga Krzyżyk
Olga Krzyżyk
Zakupy w POLOmarkecie można zrobić także online
Zakupy w POLOmarkecie można zrobić także online Mat. POLOmarket
Udostępnij:
Kup teraz i zapłać później. Polska sieć sklepów spożywczych POLOmarket wprowadza możliwość odroczonej płatności. Zamawiamy zakupy online poprzez aplikację i płacimy za produkty nawet za 45 dni. To nowa forma płatności w polskiej sieci sklepów. Przypomnijmy, że POLOmarket posiada prawie 280 placówek na terenie całej Polski.

Zamawiamy zakupy i płacimy za nie 45 dni później. Taką opcję wprowadza sieć POLOmarket

Kup teraz i zapłać później? Wydaje się to mało realne, ale to prawda. Grupa POLOmarket wprowadza do swojej ofertę odroczoną płatność za zakupy. Jest ona możliwa dzięki aplikacji mobilnej POLOmarket-mój ulubiony. Z usługi odroczonej płatności nawet do 45 dni można skorzystać od 15 marca.

Sieć POLOmarket wprowadza możliwość zakupów w aplikacji mobilnej z odroczoną płatnością nawet do 45 dni. Nie jest wliczana w to żadna dodatkowo prowizja czy oprocentowanie.

Nie przeocz

Jak działa odroczona płatność? Polega to na tym, że zamawiamy produkty POLOmarketu online za pomocą aplikacji. Gdy już wszystkie zgromadzimy, wybieramy metodę płatności. W tym momencie trzeba wybrać płatność PayU i naciskamy opcję "Płacę później". Trzeba następnie uzupełnić dane i zweryfikować konto. Po tym etapie zakup z odroczoną płatnością zostaje zakończony. To dodatkowa forma płatności, która uzupełnia tradycyjną metodę płatności kartą, blikiem czy szybkim przelewem.

Dodajmy, że POLOmarket to pierwsza sieć w kategorii supermarketów, która w kwietniu 2020 uruchomiła w swojej aplikacji mobilnej usługę click&collect, obejmującą wszystkie ponad 280 supermarketów. Daje ona możliwość dokonywania zamówień z odbiorem w sklepach. Za zakupy można płacić na miejscu w sklepach lub online, korzystając z e-płatności. Sieć dalej rozwija swój projekt i po uruchomionej jesienią 2020 usłudze POLOdrive, aktualnie kończy testy usługi dowozów zakupów bezpośrednio do klientów.

- Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia w 2019 r., stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem, ale także umożliwić naszym Klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Zobacz koniecznie

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy wchodzi również spółka logistyczna. Grupa pojawiła się na polskim rynku w 1997 roku - zaczynając od 27 sklepów.

Obecnie Grupa POLOmarket liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski i prawie 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy tej grupy odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Sieć zatrudnia 5 800 pracowników.

Musisz to wiedzieć

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie