Rybnik dostał z Unii 900 tys. zł na promocję

Redakcja
Prawie 900 tysięcy złotych na promocję miejskich terenów inwestycyjnych otrzymał Rybnik z Unii Europejskiej.

Za te pieniądze urzędnicy przygotują wielką kampanię o terenach rekreacyjnych, zlokalizowanych m.in. w dzielnicy Kamień i wokół największego w regionie kąpieliska Ruda.

- Chcemy ściągnąć inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć pieniądze i przywrócić obu ośrodkom ich dawny blask. Opracujemy foldery reklamowe, przeprowadzimy ogólnopolską kampanię promocyjną w mediach. Zaplanowaliśmy między innymi emisję spotów reklamowych na antenie ogólnopolskiej telewizji i w internecie. Nie zabraknie też ulicznych bilbordów i plakatów - wylicza Krzysztof Jaroch, rzecznik prasowy urzędu miasta. Ponadto miejska oferta prezentowana będzie także na międzynarodowych i krajowych targach, w Monachium, Cannes i w Warszawie. Cała kampania, dotycząca terenów o łącznej powierzchni ponad 100 hektarów, pochłonie ponad milion złotych. Prócz dotacji z Unii, miasto z własnej kiesy dołoży na ten cel ok. 100 tys. złotych.

Konieczny zakaz eksportu drewna, inaczej wiele firm upadnie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie