Za te pieniądze urzędnicy przygotują wielką kampanię o terenach rekreacyjnych, zlokalizowanych m.in. w dzielnicy Kamień i wokół największego w regionie kąpieliska Ruda.
- Chcemy ściągnąć inwestorów, którzy są gotowi wyłożyć pieniądze i przywrócić obu ośrodkom ich dawny blask. Opracujemy foldery reklamowe, przeprowadzimy ogólnopolską kampanię promocyjną w mediach. Zaplanowaliśmy między innymi emisję spotów reklamowych na antenie ogólnopolskiej telewizji i w internecie. Nie zabraknie też ulicznych bilbordów i plakatów - wylicza Krzysztof Jaroch, rzecznik prasowy urzędu miasta. Ponadto miejska oferta prezentowana będzie także na międzynarodowych i krajowych targach, w Monachium, Cannes i w Warszawie. Cała kampania, dotycząca terenów o łącznej powierzchni ponad 100 hektarów, pochłonie ponad milion złotych. Prócz dotacji z Unii, miasto z własnej kiesy dołoży na ten cel ok. 100 tys. złotych.
Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?