Od 1 czerwca trzy wydziały Urzędu Miasta w Katowicach wznawiają bezpośrednią obsługę mieszkańców
Od poniedziałku 1 czerwca trzy wydziały Urzędu Miasta w Katowicach wznawiają bezpośrednią obsługę mieszkańców. To Biuro Obsługi Mieszkańców przy rynku, Urząd Stanu Cywilnego przy placu Wolności oraz Wydział Uprawnień Komunikacyjnych przy Francuskiej.
Dostępne od 1 czerwca wydziały UM Katowice:
- Rynek 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców),
- Francuska 70 (Wydział Uprawnień Komunikacyjnych),
- Plac Wolności 12a (Urząd Stanu Cywilnego).
Musisz to wiedzieć
Wszystkie będą dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30, ale przy zachowaniu obowiązujących wymogów sanitarnych, dlatego spodziewajmy się maseczek, rękawiczek, przyłbic i ekranów oddzielających urzędnika od petenta. Ograniczona będzie również liczba osób, które będą mogły przebywać w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu. Obowiązuje zasada: jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zobacz i zapamiętaj
- W pozostałych wydziałach załatwianie spraw nadal odbywa się za pośrednictwem skrzynek podawczych lub telefonicznie/e-mailowo (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30) – dodają przedstawiciele Urzędu Miasta w Katowicach.
Jak przypominają przy wejściu do budynków Urzędu wystawione są tymczasowe skrzynki podawcze, do których mieszkańcy mogą składać dokumenty lub informacje dotyczące prowadzonej sprawy.
To jest zabawne
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?