Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Sosnowcu wymyślili sobie internetową strategię miasta

Sławomir Cichy
Infokioski pozwolą na zaglądanie do miejskiego portalu
Infokioski pozwolą na zaglądanie do miejskiego portalu Fot. Sławomir Cichy
Nowe logo, portal miejski, fotomapa mieszkańców i infokioski, to 4 elementy strategii miasta, która ma przedstawić Sosnowiec w internecie jako miasto młodych, dynamicznych ludzi w nowoczesnym otoczeniu.

"Fotomapa Sosnowiczan" pozwala na umieszczanie swoich zdjęć z krótkim opisem na internetowej mapie miasta.

- To początek budowania społeczności miejskiej Sosnowca - mówi Grzegorz Dąbrowski, rzecznik ratusza. Nie trzeba mieć internetu żeby z niej skorzystać. Dzięki sześciu ruchomym infokioskom, dostęp do portalu miasta będzie zdecydowanie łatwiejszy nawet na ulicy. Wszystkie te nowe pomysły zostaną wsparte kampanią reklamową na billboardach i plakatach.

- Koszt przedsięwzięcia to 170 tysięcy złotych. W tej kwocie są też pieniądze wydane na badania, dzięki którym wiemy, jakie oczekiwania mają mieszkańcy względem miejskiego portalu - dodaje Dąbrowski.
Jeśli pomysł z infokioskami się sprawdzi, to w przyszłym roku na ulicach Sosnowca znajdzie się sześć kolejnych urządzeń. Koszt jednego to 10 tysięcy złotych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!