Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Za czym kolejka ta stoi? Po promocje i nie tylko! W Black Week galerie kuszą klientów prezentami. Gdzie warto wydać pieniądze?

Agata Markowicz
Tłumy ludzi w centrach handlowych
Tłumy ludzi w centrach handlowych Tomasz Kawka
Karty zakupowe rzędu nawet tysiąca złotych, bilety do Ogrodu Świateł, słuchawki Bluetooth JVC, perfumy od Douglas i tysiące innych nagród! To tylko niektóre z prezentów, którymi kuszą klientów galerie handlowe, abyśmy właśnie w tym miejscu zdecydowali się na zakupy w weekend 24-25 listopada. Dodatkowe zabawy i akcje premiujące zakupowiczów to nowy trend, który z każdym rokiem przybiera na sile. Jakie nagrody można ,,przytulić” przy okazji Black Friday i ile trzeba wydać, żeby liczyć na prezent? Sprawdziliśmy!

Gorączka zakupów ruszyła na dobre w piątek, 24 listopada w godzinach popołudniowych. Dowód? Zakorkowane drogi dojazdowe do największych galerii handlowych w regionie. W witrynach sklepowych, punktach usługowych a nawet restauracjach od kilku dni królują przeceny i hasła spod znaku Black Week i Black Friday. W weekend 24-25 listopada niektóre ze sklepów tną ceny nawet o 70-80 procent.
Napisy w stylu ,,okazja”, ,,promocja”, przeceny, czy Black Friday można znaleźć w sklepach z ubraniami, butami i dodatkami. „Czarnych” promocji nie brakuje także w sklepach z elektroniką i RTV/AGD, meblami i wyposażeniem wnętrz, kosmetykami, zabawkami, biżuterią, multimediami i książkami, a także w sklepach sportowych.
Ale zakupy to nie wszystko! Nowym trendem w galeriach handlowych są prezenty dla klientów. Sprawdziliśmy, czym kuszą zakupowiczów największe galerie w woj. śląskim, aby to właśnie tam zechcieli zrobić zakupy w ,,czarny weekend”.

Silesia City Center Katowice

Sądząc po zakorkowanej w piątkowe popołudnie DTŚ-ce, wielu klientów z Katowic i nie tylko zdecydowało się 24-25 listopada wybrać na zakupy do Silesia City Center. I nie ma się czemu dziwić. Katowicka galeria należy do najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w Polsce, dysponując jednocześnie największą powierzchnią handlową na Śląsku. Na 86 tys. m kw mieści się ponad 300 sklepów. Do tego trzeba dołożyć bogatą i zróżnicowaną ofertę punktów małej gastronomii - jest więc co robić nawet przez cały dzień. Zresztą zdarzają się osoby, którzy przy okazjach typu Black Week specjalnie na zakupy biorą dzień wolnego w pracy i decydują się na sklepowe łowy już od samego rana. Co warto dodać, przy SCC wciąż jeszcze parkingi są darmowe, a to ważny atut, jeśli zamierzamy na zakupy w galerii przeznaczyć kilka godzin.

- Przed nami dwa dni wielkich rabatów, mega obniżek i fantastycznych promocji w Silesii City Center – zaprasza Dominika Bogusz, marketing manager z SCC w Katowicach.

Na klientów, którzy 24-25 listopada zrobią zakupy za minimum 300 złotych na maksymalnie dwóch dowodach zakupu) czeka specjalna niespodzianka. W punkcie odbioru nagród na Placu Śląskim w Silesii będzie można odebrać jeden z upominków: termos, butelkę termiczną, głośnik lub torbę zakupową – informuje Dominika Bogusz. Jednocześnie zaznacza, że nie ma co czekać z zakupami na ostatnią chwilę, bo promocja trwa do wyczerpania zapasów.

CH Trzy Stawy Katowice

W poszukiwaniu ,,czarnopiątkowych” okazji warto wybrać się 24 listopada do katowickiej galerii Trzy Stawy.
Do zgarnięcia są karty podarunkowe, których losowanie odbywa się co godzinę! To wszystko dla klientów, którzy zostawią w CH Trzy Stawy najwięcej pieniędzy.
Do wzięcia są:

  • Karta Podarunkowa o Wartości 50 PLN: Pięć kart rozdawanych co godzinę.
  • Karta Podarunkowa o Wartości 100 PLN: Dwie karty rozdawane co godzinę.
  • Karta Podarunkowa o Wartości 1000 PLN: Jedna za największą wydaną kwotę w dniu akcji

.
W CH Trzy Stawy akcja trwa tylko jeden dzień, 25 listopada. Aby zdobyć nagrody i prezenty, należy zarejestrować dowód zakupu w punkcie obsługi akcji.

- W piątek, od samego rana obserwujemy większy niż zwykle ruch klientów - powiedziała nam Elżbieta Piórkowska, marketing manager. - Wyjątkowe promocje i obniżki w czekają w kilkudziesięciu sklepach, dzięki czemu zakupy stają się jeszcze bardziej atrakcyjne. Dzięki łatwemu dostępowi i przestronnemu darmowemu parkingowi na 1800 miejsc, każdy może komfortowo do nas dojechać i cieszyć się pełnią zakupowych możliwości - zaprasza na zakupy Elżbieta Piórkowska.

Galeria Katowicka

Black Friday w Galerii Katowickiej ma co roku śląską oprawę, począwszy od nazwy – Czorny Weekend, bo święto trwa także w sobotę, 25 listopada – a skończywszy na wywodzących się z regionu artystach, którzy przygotowują specjalne prezenty dla korzystających z weekendowych promocji.
Były już art zoki zaprojektowane przez streetartowców, były torby z grafikami Roobensa, w tym roku można zdobyć puzzle z ilustracją autorstwa Grzegorza Chudego, pochodzącą z albumu „Bebok w wielkim mieście”. To właśnie w Katowickiej we wrześniu odbyła się premiera poświęconego bebokom wydawnictwa, z 42. ilustracjami wykonanymi przez artystę.

– Black Friday obchodzimy „po naszymu” i jak zwykle podkręcamy emocje związane z polowaniem na okazje, dodając do zakupów wyjątkowy prezent. Na jaki pomysł wpadły nasze beboczki, Frelka i Miglanc, i co ma z tym wspólnego żaba ze Stawowej? Opowiada o tym ilustracja Grzegorza Chudego, którą przenieśliśmy na puzzle. Mamy nadzieję, że ich układanie umili długie jesienno-zimowe wieczory – mówi Anna Szczerkowska, marketing managerka Galerii Katowickiej.

Będzie co układać, bo na puzzle Katowickiej złoży się aż 1000. elementów. Żeby je zdobyć, wystarczy w piątek lub w sobotę, 24-25 listopada br., zrobić zakupy w Galerii na łączną kwotę 300 zł (maksymalnie na dwóch paragonach) i zgłosić się po odbiór nagrody do punktu obsługi akcji na poziomie 0, nieopodal sklepu Rituals.
Liczba nagród jest ograniczona, ale... To nie jedyne atrakcje, jakie z okazji święta zakupów szykuje na weekend 24-25 listopada Galeria Katowicka. Chętni będą mogli odebrać specjalne opaski z rożkami beboków, zrobić sobie w nich zdjęcie, zamieścić je w social mediach i powalczyć w konkursie o nagrody w postaci kart upominkowych.

Galeria Libero Katowice

W katowickiej Galerii Libero nie ma co prawda specjalnej promocji na Black Friday, ale i tam opłaca się zrobić zakupy przy okazji ,,czarnego weekendu” – bo czeka niespodzianka. Do 25 listopada można tam dostać podwójny bilet do Ogrodu Świateł w Chorzowie. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 250 zł lub więcej.
Co ważne, aby cieszyć się nagrodą i wejść za darmo do bajkowej krainy miliona świateł, można mieć dowolną ilość paragonów, minimalna wartość paragonu wynosi 30 zł. Szczegóły na stronie internetowej lub w Punkcie Obsługi Klienta.

Galeria Jurajska w Częstochowie

Złoty Przycisk to zabawa, którą przygotowała dla klientów z okazji Black Week Galeria Jurajska w Częstochowie. Jej zasady są bardzo proste! Wystarczy 24 lub 25 listopada zrobić zakupy w Galerii Jurajskiej za minimum 150 złotych na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie zgłosić się z tymi dowodami zakupu do Punktu Obsługi Promocji.
W tym miejscu czeka na zakupowiczów wyjątkowa gra, w której liczą się zręczność, spryt i spostrzegawczość. Warto zawalczyć, bo w puli czeka aż 200 atrakcyjnych. Do wygrania są między innymi słuchawki Bluetooth JVC oraz perfumy od Douglas.

- Osoby, które 24 i 25 listopada zrobią tu zakupy za minimum 150 złotych na maksymalnie 2 paragonach będą mogły wziąć udział w specjalnej grze z nagrodami, przygotowanej z okazji Black Week. Do wygrania w niej będą cenne nagrody – zdradza szczegóły Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej. Jak przekonuje, różnego rodzaju okazje, zniżki, rabaty, w niektórych miejscach sięgające aż 80%, można znaleźć w niemal wszystkich punktach Galerii Jurajskiej.

Galeria Sfera w Bielsku-Białej

Atrakcje, i to nie byle jakie, czekają także przy okazji Black Week na odwiedzających Galerię Sfera w Bielsku-Białej. Piątek, 24 listopada to dzień otwarcia w galerii Centrum Rozrywki Arcade Bee - superatrakcji dla miłośników gier na automatach. W bielskiej Sferze znajdą ponad 70 urządzeń zręcznościowych, laserowy paintball, 3 pokoje karaoke i Strefę Nagród.

– Takiego Black Weekend w Galerii Sfera jeszcze nie było. Otwarcie Centrum Rozrywki Arcade Bee idealnie wkomponuje się w największą akcję rabatową w regionie. To będzie jedno z najbardziej spektakularnych miejsc na Podbeskidziu, o czym świadczy największa liczba automatów w Polsce i niezwykle różnorodne portfolio gier i zabaw. Z oferty Arcade Bee mogą skorzystać zarówno najmłodsi, jak i dorośli. Jesteśmy przekonani, że Centrum będzie cieszyło się dużym powodzeniem, zwiększając tym samym atrakcyjność oferty Galerii Sfera – zapowiada Dagmara Gąsiorek, marketing manager Galerii Sfera.

W dniu otwarcia nowego Centrum Rozrywki w głównym Foyer Galerii II została stworzona strefa rozrywkowa w stylu retro. To właśnie tu można zagrać w ponadczasowe gry, takie jak flipper, Atari Pong czy automaty arcade. Na osoby, które po raz pierwszy spróbują swoich sił w rozgrywkach, będzie czekał profesjonalny animator. Wyjaśni on zasady dostępnych gier, zdradzi najbardziej skuteczne techniki, a także zmierzy się z chętnymi podczas meczu.
Z okazji oficjalnego otwarcia Arcade Bee miłośnicy promocji mogą spodziewać się atrakcyjnych ofert. Solidną dawkę zabawy na dobry początek zapewni 5 darmowych żetonów. Aby je otrzymać, wystarczy zadeklarować udział w specjalnie utworzonym wydarzeniu na Facebooku i odwiedzić Centrum 24 listopada. Na miejscu warto z kolei wypatrywać pszczoły, która rozdaje ulotki uprawniające do odebrania dodatkowego żetonu.

Zakupowe szaleństwo aż do Bożego Narodzenia

Tegoroczny sezon okołoświąteczny zapowiada się intensywnie, oceniają handlowcy - Violetta Dziubin-Łuszczyk, dyrektor ds. marketingu w Galerii Jurajska w Częstochowie. - Galerie handlowe w regionie spodziewają się tłumów odwiedzających. Zwłaszcza, że coraz więcej osób wykorzystuje przeceny „black” do zrobienia zakupów świątecznych i mikołajkowych. Kuszą promocje dostępne w sklepach, w których najczęściej kupowane są upominki, ale także przeceny, w wielu wypadkach znacznie wyższe niż te tuż przed świętami. To zachęca do wcześniejszych zakupów gwiazdkowych, a także do podzielenia sobie wydatków świątecznych na listopad i grudzień – dodaje.
Ale nie tylko prezenty kupowane są na Black Week.

– Tradycyjnie to sezon łowców okazji, którzy wcześniej upatrzyli sobie np. buty czy telewizor, wstrzymali się z zakupem, a teraz ruszają po te produkty dostępne w niższych cenach. Wiele osób do tego momentu się przygotowało, wcześniej odwiedzając sklepy w Jurajskiej lub przeglądając sklepy online marek – dodaje dyrektorka marketingu w Galerii Jurajskiej.

Co konkretnie w tym roku najczęściej trafi do koszyka? Jak czytamy w badaniach SW Research na zlecenie Allegro, będą to przede wszystkim trzy kategorie produktów. Najchętniej kupować będziemy ubrania, wybierze je 48 %, na drugim miejscu będzie elektronika, po którą sięgnie 48% kupujących oraz produkty z kategorii „uroda”, które nabędzie 20%

– Ubrania od lat są hitem Black Week, zwłaszcza kurtki, odzież sportowa, buty, a także kreacje np. na Andrzejki czy święta. Lubimy także kupować elektronikę, zwłaszcza smartfony, sprzęt AGD i RTV , laptopy oraz drobne sprzęty. Przebojem od lat są również kosmetyki, w tym zwłaszcza markowe perfumy od projektantów – dodaje Violetta Dziubin-Łuszczyk.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

od 7 lat
Wideo

Tadeusz Płużański - Dlaczego warto pielęgnować pamięć o wyklętych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera