Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zobaczcie nowy DZ. To początek Centrum Internetu na Śląsku

Redakcja
Zatem ruszamy. Rozpoczęliśmy pierwszy etap projektu, który nazywamy Centrum Internetu na Śląsku. Chcemy odmienić i rozwinąć nasz główny serwis internetowy www.dziennikzachodni.pl w taki sposób, aby dostarczał Wam wszystkiego, co jest potrzebne, od jakościowych treści i opinii z Waszych miast i powiatów, poprzez region, aż po Polskę i świat.

Chcemy rozwijać dla Was serwisy specjalne, dział wideo, a także dział interaktywny, który zajmuje się tworzeniem innowacyjnych form dziennikarskich, takich jak dziennikarstwo danych i reportaże interaktywne.

To co widzicie, czyli odmieniony nowoczesny layout serwisu, jest dopiero początkiem, bo kolejne etapy naszego projektu rozłożone zostały na cały 2015 rok. Będziemy się zmieniać, i to bardzo. Na razie zachęcamy abyście przełączyli się na nowy wygląd serwisu. Tę opcję znajdziecie przy naszym logotypie.

Nowy serwis otrzymał nowoczesny design oraz układ treści. Jest więcej zdjęć na stronie głównej, a treści zostały bardziej zróżnicowane. Wzmocniona została prezentacja wideo, których od początku roku w ramach projektu „Rewolucja wideo” powstaje coraz więcej. Mocniej promowane są artykuły premium. Powstały nowe sekcje, jak choćby „Styl życia” czy „Polska i świat”. Co najważniejsze, dziennikzachodni.pl wzbogaca się o 33 serwisy miejskie i powiatowe.

- To jeden z naszych najważniejszych projektów, którym wzmacniamy naszą obecność w regionach. Budujemy w ten sposób nowoczesne portfolio produktów internetowych, które ma być najbliżej naszych odbiorców i mieć dla nich jak najszerszą ofertę – mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek Zarządu Polska Press Grupy.

Centrum Internetu na Śląsku, to projekt pilotażowy, który wraz z Internautami przez najbliższe miesiące prowadzić będzie redakcja Dziennika Zachodniego. W kolejnym etapie odmienione zostaną pozostałe serwisy Polska Press Grupy.

Zmiany rozpoczynają się od nowych stron: głównej i artykułowej. Dalsze prace będą na bieżąco konsultowane z Wami. - Będziemy krok po kroku objaśniali nowe elementy, ale przede wszystkim wsłuchiwali się w podpowiedzi naszych Czytelników. To jest nasz wspólny projekt – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Dziennika Zachodniego.

W tym celu powstał specjalny blog www.blogi.dziennikzachodni.pl/centruminternetu jest również adres e-mail: [email protected], pod który można zgłaszać swoje uwagi. Jest hashtag #centruminternetu do komunikacji w social media.

Przez pierwsze dni użytkownicy www.dziennikzachodni.pl będą mogli zobaczyć nowy serwis, przełączając się ze starej wersji na nową. Po około dwóch tygodniach dostępna będzie już tylko docelowa wersja. Przez cały rok 2015 w serwisie będą pojawiały się nowe elementy, funkcjonalności, produkty i serwisy, w tym produkty w ramach Media+ (platforma oferujące treści premium).

Docelowo serwisy regionalne Grupy będą miały identyczny układ, layout i CMS.

Szefem projektu jest Tomasz Krawczyk, dyrektor działu rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy, który odpowiada za serwisy regionalne. Zrealizowały go dział rozwoju oraz ekipa technologiczna Pionu Internet z Gdańska.

Polska Press Grupa odnotowała ponad 9 mln RU w styczniowym Megapanelu. Dziennikzachodni.pl jest laureatem Grand Press Digital w ostatniej edycji konkursu.

Na infografice poniżej objaśniamy czym jest obecnie www.dziennikzachodni.pl. Sami zobaczcie, że to nie tylko strona główna, a przede wszystkim stale obecni blisko Was dziennikarze.

Zapraszamy, uwagi zgłaszajcie na adres: [email protected]
Redakcja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo