Arena Zabrze została oficjalnie otwarta 21 lutego 2016. Od tego czasu na mogącej pomieścić 24.563 widzów widowni zasiadło ponad milion osób. Średnia oglądalność telewizyjna każdego meczu na tym obiekcie to 70.000 osób.
Bądź na bieżąco i obserwuj
W lutym 2020 roku zarządzająca obiektem Spółka Stadion ogłosiła konkurs na wyłonienie sponsora tytularnego stadionu im. Ernesta Pohla.
- Sponsor tytularny może nie tylko nadać obiektowi nazwę, ale także wprowadzić oznaczenie sponsora do logotypu obiektu - informują organizatorzy konkursu.
Rozwiąż i poznaj swój wynik
Wśród praw jest również dysponowanie czterema miejscami na parkingu VIP przez cały okres umowy oraz prawo do całodziennego korzystania z sali konferencyjnej Klubu Biznesu cztery razy do roku.
Zobacz koniecznie
Najważniejszym, stuprocentowym elementem oceny oferty, jest cena. Chętni do udziału w konkursie muszą wpłacić wadium w wysokości 50.000 zł.
Jakich kwot można się spodziewać? Legia Warszawa od Pepsi otrzymywała rocznie 6 mln zł, o milion więcej dostawał Lech Poznań od Inei, a Energa w Gdańsku przekazuje 4 mln zł. W Zabrzu liczą na wpływy w granicach tej ostatniej kwoty.
Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na 3 kwietnia 2020.
Nie przegap
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?