Dziś, 8 września, w Biurze Promocji Bytomia oficjalnie ogłoszono, że od nowego sezonu sportowego sponsorem hokejowej Polonii będzie firma Tempish, zajmująca się produkcją i sprzedażą sprzętu sportowego. Jest ona także czołowym na polskim rynku producentem i dostawcą łyżew oraz rolek.
W konferencji prasowej wzięli udział m.in.: prezes TMH Polonia Bytom – Andrzej Banaszczak, prezes firmy Tempish Polska – Bartosz Graliński oraz dyrektor operacyjny firmy Tempish Polska – Marcin Lebieda, a także trener Polonii – Tomasz Demkowicz oraz kapitan zespołu – Sebastian Owczarek.
- Spotkaliśmy się po to, żeby ogłosić radosną dla nas wiadomość. W nowym sezonie 2016/2017 sponsorem tytularnym naszego klubu będzie firma Tempish S.R.O - mówi Andrzej Banaszczak, prezes THM Polonii Bytom. - Staramy się współpracować ze strategicznymi, uznanymi i profesjonalnie działającymi firmami. Myślę, że właśnie taką marką jest Tempish. Jest to firma, która inwestuje w sport i działa w branży hokejowej. Dlatego też uważam, że współpraca zapewni nam pomoc w rozwoju naszego klubu - od dzisiaj TMH Polonia Bytom - dodaje.
Z rozpoczętej dziś współpracy obie strony będą czerpały korzyści. - Współpraca z Polonią pozwoli nam lepiej rozreklamować nasze produkty - zauważa Bartosz Graliński, prezes firmy Tempish Polska. - Chcielibyśmy pomóc Polonii, aby mogła powrócić do kondycji z lat swojej świetności, a więc okresu z przełomu lat 80. i 90-tych, kiedy to sześciokrotnie zdobyła mistrzostwo polski - dodaje Marcin Lebieda, dyrektor operacyjny firmy Tempish Polska.
Podczas konferencji prasowej nastąpiło podpisanie umowy partnerskiej. Jakie cele ma klub w nadchodzącym sezonie? - zawsze trzeba sobie stawiać wysokie cele. Ja i zawodnicy mamy ambicje, żeby zawalczyć o medal. Mam nadzieję, że w tym sezonie będzie nam się dobrze pracowało i grało - zdradza Tomasz Demkowicz , trener Polonii.
- Pod względem fizycznym jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do nowego sezonu, a atmosfera w drużynie jest pozytywna - dodaje Sebastian Owczarek, kapitan zespołu.
Podpisana dziś umowa objęta jest klauzulą poufności, ale wiadomo, że będzie miała przełożenie zarówno na sprzęt, jak i na budżet firmy. Wraz z pojawianiem się nowego sponsora, zmianie uległa nazwa klubu. Takie modyfikacje zawsze budzą kontrowersje. Czasami, zanim podejmie się ostateczną decyzję, konsultuje się ją z zawodnikami, czy kibicami. W tym wypadku tak się nie stało. - Zmiana nazwy nie była konsultowana z kibicami. Rok temu przed sezonem nie wiedzieliśmy nawet, czy w ogóle wystartujemy. Uważam, że po roku ciężkiej pracy kibice będą zadowoleni z tego, że drużyna została wzmocniona i będą mieli świadomość tego, że firma Tempish nam pomoże w rozwoju - wyjaśnia prezes klubu.
Pierwszy mecz inaugurujący sezon 2016/2017 w ramach Polskiej Hokej Ligi, zawodnicy niebiesko-czerwonych zagrają u siebie w najbliższą niedzielę, 11 września. Powalczą o zwycięstwo z PGE Orlik Opole. Prezes klubu zapewnił dziś, że budżet jest zabezpieczony do końca sezonu. Z tego też powodu w lecie zakontraktowano nowych zawodników.
*Trąba powietrzna w Chorzowie ZOBACZ NOWE WIDEO I ZDJĘCIA
*Wakacje przedłużne. To prezent MEN dla uczniów
*Pielgrzymka kobiet do Piekar Ślaskich 2016 ZDJĘCIA + WIDEO
*Dzieci zasypiają w każdych warunkach NAJŚMIESZNIEJSZE FOTKI
*Sprawdzony i prosty przepis na leczo SPRÓBUJ I SIĘ PRZEKONAJ
*W pełni wyposażone mieszkanie w centrum Katowic może być Twoje! Dołącz do graczy loterii "Dziennika Zachodniego"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?