Trwa remont hali peronowej dworca PKP w Bytomiu
Przypomnijmy, że inwestycja prowadzona w Bytomiu realizowana jest w ramach większego zadania. Chodzi o przebudowę linii kolejowej nr 131 na odcinku Chorzów Batory - Nakło Śląskie, o której niedawno pisaliśmy na łamach "Dziennika Zachodniego".
Prace na stacji PKP w Bytomiu rozpoczęły się na początku września od budowy peronu tymczasowego dla podróżujących w relacji Bytom – Gliwice. We wtorek, 13 września, wprowadzona została tymczasowa komunikacja zastępcza. W związku z modernizacją hali peronowej bytomskiego dworca PKP wyłączono z użytkowania cztery perony, a pasażerowie podróżujący pociągami do Gliwic muszą korzystać z nowego, tymczasowego, piątego peronu, który znajduje się od strony ul. Zabrzańskiej.
Dojście do niego jest możliwe od strony pl. Wolskiego tunelem zachodnim oraz dalej przez peron kolei wąskotorowej. Dodatkowo wyznaczono alternatywne dojście do peronu od strony ul. Zabrzańskiej dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakończenie prac budowlanych planowane jest w 2024 roku.
Nie przeocz
- To najbardziej nawiedzone miejsca na Śląsku. Oglądasz jedynie na własne ryzyko!
- Superjednostka w Katowicach ma już 50 lat! Wejdźcie z nami do środka. Zobaczcie
- Zobaczcie ten wrześniowy wysyp grzybów na Śląsku. Mamy zdjęcia od internautów
- Śledztwo w sprawie śmierci prof. Mariana Zembali. Jaka jest decyzja prokuratury?
Zobacz także
Musisz to wiedzieć
Warto przeczytać
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?