Podczas sierpniowej edycji akcji w CH Pogoria z możliwości zaszczepienia się jednodawkową szczepionką firmy Johnson&Johnson skorzystało 308 osób.
– To był bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę panującą aurę oraz okres urlopowy. Niestety z danych udostępnianych przez Ministerstwo Zdrowia wynika, że od września dynamika nowych zachorować nabiera rozpędu. Dlatego zachęcamy mieszkańców Dąbrowy Górniczej oraz okolic do bezpłatnego zaszczepiania się w naszej galerii. Wspólnie przyczyńmy się do tego, aby lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni, nie musieli zmagać się z dylematem, komu pomóc w pierwszej kolejności, tak jak to miało miejsce przy poprzednich falach epidemii – apeluje Ewelina Nowak-Olszowiec, Regional Marketing Manager NEPI Rockcastle.
We wrześniowe piątki i soboty Mobilna Jednostka Szczepiąca w CH Pogoria zlokalizowana będzie w strefie coworkingowej, w sąsiedztwie salonu marki sportowej 4F. Z możliwości bezpłatnego szczepienia będzie mogła skorzystać każda osoba dorosła.
– Co istotne, na szczepienie nie trzeba się wcześniej rejestrować. Po prostu wystarczy przyjść do naszego punktu, wypełnić obowiązkowy formularz, przejść kwalifikację do szczepienia, a następnie poddać się szczepieniu. W naszym punkcie aplikowana będzie jednodawkowa szczepionka Janssen Vacine firmy Johnson&Johnson – tłumaczy Ewelina Nowak-Olszowiec.
Zgodnie z obowiązującymi procedurami każda zaszczepiona osoba będzie musiała pozostać w punkcie szczepień przez 15 minut po aplikacji. Akcja „Ostatnia Prosta #SzczepimySię” organizowana jest po raz kolejny we współpracy z partnerem strategicznym galerii – Śląskim Parkiem Technologii Medycznych Kardio-Med Silesia.
To nie jedyne działanie podejmowanie przez CH Pogoria w kontekście walki z koronawirusem. – Od marca zeszłego roku wdrażamy i usprawniamy procesy, które pozwalają na zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim klientom przebywającym na terenie naszej galerii.
Nie przeocz
Zmiany wprowadzone w centrum to m.in. zintensyfikowana praca serwisów sprzątających, regularne ozonowanie toalet, kompleksowa wentylacja galerii, dozowniki z płynem do dezynfekcji przy każdym wejściu oraz w toaletach, a także przestrzeganie obowiązku zasłaniania nosa i ust oraz utrzymanie bezpiecznego dystansu między osobami – podkreśla Ewelina Nowak-Olszowiec.
CH Pogoria rozpoczęło także kampanię edukacyjno-informacyjną #BezpieczenstwowCentrum, która w przystępny i przyjazny sposób uświadamia klientom powyższe działania i przypomina o zasadach bezpiecznego zachowania w przestrzeni publicznej oraz w życiu codziennym. Podjęte kroki zapewniły galerii status Covid-19 Compliant, czyli zgodności z najlepszymi międzynarodowymi praktykami przeciwdziałania epidemii oraz z obowiązującymi rozporządzeniami prawnymi.
Musisz to wiedzieć
Polski smog najbardziej szkodzi kobietom!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?