Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dwa śląskie miasta Rybnik i Sosnowiec obśmiewają najnowszą kampanię bilbordową Fundacji Kornice

Barbara Kubica-Kasperzec
Barbara Kubica-Kasperzec
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE arc
Najpierw były billboardy o charakterze religijnym, antyaborcyjne, potem z gigantycznych plakatów pytano Polaków o dzietność, a teraz przyszedł czas na wykład na temat małżeństw. Fundacja Kornice nie zwalania tempa i znów bombarduje Polaków, w tym oczywiście także mieszkańców regionu, danymi dotyczącymi trwałości małżeństw. Dwa śląskie miasta postanowiły "obśmiać" najnowszą kampanię fundacji. Mowa o Sosnowcu i Rybniku.

"Mamy badania, które pokazują, że 99% mieszkańców Rybnika nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałby zamieszkać w Sosnowcu." oraz

"Mamy badania, które pokazują, że 99% mieszkańców Sosnowca nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałby zamieszkać w Rybniku."

Obrobione graficznie billboardy z takim hasłem zawisły dziś w mediach społecznościowych dwóch wielkich śląskich miast: Rybnika i Sosnowca. Urzędnicy z tych dwóch magistratów dogadali się i wspólnie postanowili "obśmiać" najnowszą kampanię outdoorową Fundacji Kornice. Fundacja ta od miesięcy bombarduje nas kolejnymi kampaniami społecznymi. Na swoich billboardach zamieszczała już między innymi hasła antyaborcyjne, apele o pokój, nawiązanie do dzietności Polaków,

- Z zainteresowaniem śledzimy przekaz Fundacji Kornice publikowany w całej Polsce w kampaniach wielkoformatowych. Ostatnie billboardy fundacji dotyczą informacji o wynikach badań naukowych w sprawie trwałości małżeństw. Nie dotarliśmy do informacji, która potwierdzałaby badania przedstawione przez fundację. Uważamy, że ten przekaz jest przekazem życzeniowym - podkreślają urzędnicy z Rybnika.

- Dlatego postanowiliśmy przedstawić własne „badania” na temat przywiązania mieszkańców Rybnika do swojej małej ojczyzny. Takich wyników badań właśnie sobie i innym życzymy – śmieje się Robert Cebula naczelnik wydziału Marketingu i Mediów. – Ponieważ innym też życzymy takich wyników badań, dlatego do naszego przedsięwzięcia zaprosiliśmy miasto Sosnowiec, które przedstawiło swoje własne badania. - Oczywiście wszystkim życzymy trwałych związków i dobrych wspierających relacji. Mamy nadzieję, że takich będzie jak najwięcej zarówno w Rybniku, jak i Sosnowcu - podkreślają urzędnicy.

Nie przeocz

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera