Flexiform Day: Warsztaty Dziennika Zachodniego o nowoczesnych strategiach marketingowych WIDEO + ZDJĘCIA

Bartosz Wojsa
Bartosz Wojsa
Udostępnij:
Za nami Flexiform Day, czyli warsztaty Dziennika Zachodniego o nowoczesnych strategiach marketingowych, które były jednym z wydarzeń związanych z Europejskim Kongresem Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem.

- Uczciwe mówienie, że reklama to reklama, a tekst dziennikarski to tekst dziennikarski, może wszystkim wyjść na dobre. One nie powinny udawać siebie nawzajem - mówił Marek Twaróg, redaktor naczelny Dziennika Zachodniego, otwierając tegoroczne Flexiform Day, czyli warsztaty o nowoczesnych strategiach marketingowych.

Flexiform Day odbył się dzisiaj, 19 października, podczas trzeciego i ostatniego dnia 8. edycji Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, który od środy (17 października) trwa w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Zobaczcie zdjęcia:

Codziennie w ramach EKMSP odbywały się liczne warsztaty i panele dyskusyjne, łącznie 80 różnorodnych spotkań. Zarówno w środę, czwartek, jak i piątek, sale MCK wypełniały się setkami osób. Rozmawiano na temat problemów małych i średnich firm, ale także o polityce, nauce i gospodarce. Równie dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty DZ, które całkowicie wypełniły salę uczestnikami spotkania.

Marek Twaróg mówił o reklamie natywnej w mediach, podając przykład programów DZ: „Tu byłam” czy „Chcę u Ciebie pracować”. - Zawsze apeluję, zwłaszcza do klientów, by reklama w DZ była ciekawa i angażująca. Trzeba sobie zadać pytanie: czy reklamy odpowiadają tym oczekiwaniom i celom, które my formułujemy? - mówił.

Ciekawe dane przedstawiała z kolei Anna Gałuszka, kierownik działu reklamy internetowej, zachęcając do współdziałania z naszą gazetą. - Gdy szukamy jakiejś informacji regionalnej w sieci, choćby w Google, to praktycznie zawsze na pierwszych stronach mamy Dziennik Zachodni lub serwisy Nasze Miasto. To pokazuje naszą siłę i przewagę, jaką mamy nad konkurencją - podkreślała.

O tym, jak wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowe w codziennej pracy, mówili natomiast Karol Gruszka i Bartłomiej Wortolec. - Wideo to emocje, narzędzie bardzo angażujące, które może łączyć w sobie obraz, dźwięk, tekst. Właśnie dlatego wideo jest i będzie niezwykle popularne - mówił Bartłomiej. - Nowe nurty w wideo to m.in. interakcje. Zaproszenie widowni do dokonywania wyborów, wejście w skórę bohaterów, wpływ na prowadzoną narrację. Przykłady takich interaktywnych wideo są nasze materiały: „Śląski szeryf”, „Śląsk za szybą” czy „Pokłady pamięci” - dodawał Karol.

Na koniec o wyjątkowych projektach mówił Marcin Kasprzyk, szef zespołu Newsroom360. - Zajmuje się on najistotniejszymi elementami w internecie, w tym: SEO, media społecznościowe, media, wideo, foto i fun - podkreślał Marcin.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie