- Uczciwe mówienie, że reklama to reklama, a tekst dziennikarski to tekst dziennikarski, może wszystkim wyjść na dobre. One nie powinny udawać siebie nawzajem - mówił Marek Twaróg, redaktor naczelny Dziennika Zachodniego, otwierając tegoroczne Flexiform Day, czyli warsztaty o nowoczesnych strategiach marketingowych.
Flexiform Day odbył się dzisiaj, 19 października, podczas trzeciego i ostatniego dnia 8. edycji Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, który od środy (17 października) trwa w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zobaczcie zdjęcia:
Codziennie w ramach EKMSP odbywały się liczne warsztaty i panele dyskusyjne, łącznie 80 różnorodnych spotkań. Zarówno w środę, czwartek, jak i piątek, sale MCK wypełniały się setkami osób. Rozmawiano na temat problemów małych i średnich firm, ale także o polityce, nauce i gospodarce. Równie dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty DZ, które całkowicie wypełniły salę uczestnikami spotkania.
Marek Twaróg mówił o reklamie natywnej w mediach, podając przykład programów DZ: „Tu byłam” czy „Chcę u Ciebie pracować”. - Zawsze apeluję, zwłaszcza do klientów, by reklama w DZ była ciekawa i angażująca. Trzeba sobie zadać pytanie: czy reklamy odpowiadają tym oczekiwaniom i celom, które my formułujemy? - mówił.
Ciekawe dane przedstawiała z kolei Anna Gałuszka, kierownik działu reklamy internetowej, zachęcając do współdziałania z naszą gazetą. - Gdy szukamy jakiejś informacji regionalnej w sieci, choćby w Google, to praktycznie zawsze na pierwszych stronach mamy Dziennik Zachodni lub serwisy Nasze Miasto. To pokazuje naszą siłę i przewagę, jaką mamy nad konkurencją - podkreślała.
O tym, jak wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowe w codziennej pracy, mówili natomiast Karol Gruszka i Bartłomiej Wortolec. - Wideo to emocje, narzędzie bardzo angażujące, które może łączyć w sobie obraz, dźwięk, tekst. Właśnie dlatego wideo jest i będzie niezwykle popularne - mówił Bartłomiej. - Nowe nurty w wideo to m.in. interakcje. Zaproszenie widowni do dokonywania wyborów, wejście w skórę bohaterów, wpływ na prowadzoną narrację. Przykłady takich interaktywnych wideo są nasze materiały: „Śląski szeryf”, „Śląsk za szybą” czy „Pokłady pamięci” - dodawał Karol.
Na koniec o wyjątkowych projektach mówił Marcin Kasprzyk, szef zespołu Newsroom360. - Zajmuje się on najistotniejszymi elementami w internecie, w tym: SEO, media społecznościowe, media, wideo, foto i fun - podkreślał Marcin.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?