Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Huawei chce większej liczby aplikacji w AppGallery. Nowe programy dla niezależnych twórców gier i małych studiów projektowych

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Huawei
Huawei – pozbawione usług Google i dostępu do sklepu Google Play – konsekwentnie rozbudowuje własne usługi i mobilny sklep. Producent zachęca programistów i studia deweloperskie do wprowadzania aplikacji do AppGallery. Najnowsze pomysły Huawei to program grantowy dla niezależnych twórców gier, a także specjalny pakiet promocyjny dla właścicieli aplikacji z sektora e-commerce.

Program grantowy dla niezależnych twórców gier i małych studiów projektowych ma zachęcać do wprowadzania gier mobilnych do AppGallery. Deweloperzy, którzy do 24 grudnia udostępnią swoją grę w sklepie z aplikacjami Huawei, mogą powalczyć o benefity. Muszą założyć konto Huawei Developer, a następnie przesłać swoje gry do AppGallery poprzez Unity Distribution Portal do 24 grudnia.

30 najlepszych, niezależnych twórców gier otrzyma grant Huawei Ad Platform o wartości 1000 euro oraz wsparcie pierwszej kampanii promującej produkt. Najciekawsze gry zostaną włączone do specjalnej sekcji „Gry Indie” w AppGallery, otrzymają też wsparcie techniczne w wersji VIP podczas procesu integracji aplikacji oraz 85 proc. udziału w zyskach z zakupów przeprowadzonych w aplikacji przez pierwsze 2 lata.

Firma z Shenzhen ogłosiła ponadto specjalny pakiet promocyjny dla właścicieli aplikacji z sektora e-commerce, który ma zachęcać deweloperów do integrowania aplikacji z usługami Huawei (Huawei Mobile Services). Ci, którzy do 31 grudnia zintegrują swoje aplikacje z HMS, będą mieli szansę otrzymać między innymi banery na stronie głównej AppGallery, specjalne miejsce w zakładce „Kolekcje” czy reklamy o wartości do 2500 euro. Huawei zapowiada ponadto wsparcie specjalistów w dotarciu do jak największej liczby odbiorców, a także wsparcie marketingowe w postaci 5 lub 10 dni darmowych reklam o wartości do 250 euro za dzień.

Dodatkowo, deweloperzy mogą zatrzymać aż 90 proc. przychodów pochodzących z kliknięć w reklamy. Muszą jednak do końca roku zintegrować swoją aplikację z HMS lub zadeklarować jej integrację. – Chcemy pobudzić firmy i twórców aplikacji, szczególnie z branży handlu internetowego, do przyspieszenia wdrażania aplikacji do AppGallery i integrowania ich z HMS. Użytkownicy AppGallery szukają nowych aplikacji, które dzięki odpowiedniej ich ekspozycji i promocji, staną się bardziej widoczne – powiedział Wang Heng, wiceprezes ds. Global Partnerships i Eco-Development w Huawei Consumer Business Group w Europie Środkowo-Wschodniej i krajach nordyckich. (źródło: Huawei)

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera