Wizualizacja artystyczna festiwalu, to efekt współpracy Instytucji Ars Cameralis oraz Mart Gawin z Atelier S10.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NAGRODZIE DLA ARS CAMERALIS
- Identyfikacje wizualne dotychczasowych edycji Festiwalu oparte były przede wszystkim na plakacie autorskim i formie estetycznej, mniej na koncepcji całości - ocenia Gawin.
- Język identyfikacji wizualnej 21 edycji Festiwalu miał kontrastować z formą poprzednich identyfikacji poprzez działanie syntetyczne, wykorzystanie symbolu i siły koloru. Wizerunek festiwalu miał być wyrazisty i zwracać na siebie uwagę. Tym bardziej w listopadzie, kiedy aura jest niezbyt przystępna, a ulice miast, w których Festiwal się odbywa są brudne, szare, nijakie, ciemne czy wręcz śpiące - dodaje Jakub Swat z Ars Cameralis.
Ideą przyświecającą projektantom było przekazanie różnych komunikatów do różnych grup odbiorców, a dokładniej do fanów różnych rodzajów sztuki, bo takie prezentowane są na festiwalu Ars Cameralis. Dlatego też wykorzystano kodowanie kolorystyczne i zaprojektowano zestaw symboli reprezentujących prezentowane na festiwalu sztuki. I tak: muzykę symbolizowało czerwone serce; sztuki piękne - pawie pióro; literaturę - winogrono umieszczone na fioletowym tle; teatr - ogień i barwa pomarańczowa
*Operacja przeszczepu twarzy: Poznaj pacjenta i autorów sukcesu [ZDJĘCIA + OPINIE + KOMENTARZE]
*MISS ŚLĄSKA I ZAGŁĘBIA 2013: TEGO NIE ZOBACZYCIE W TELEWIZJI
*Maluch z Allegro: Fabrycznie nowy Fiat 126 z 1979 r. i wielki skandal
*Dni Miast 2013 [PROGRAM IMPREZ]: Chorzów, Będzin, Ruda, Sosnowiec, Wodzisław i inne!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?