Zenek Martyniuk wystąpił w reklamie Media Markt
Media Markt wystartowało z nową kampanią promocyjną. Firma do współpracy zaprosiła jedną z najbardziej znanych gwiazd Disco Polo - Zenka Martyniuka.
Gwiazdor gra na gitarze i śpiewa przeróbkę swojego największego hitu "Przez twe oczy zielone". W reklamie słyszymy: "A ja na to jak na lato. Z tatą, mamą, szwagrem, wujem. Rabat duży to nie wszystko, bo przyjemniej się kupuje".
Muzyka Disco Polo jest ofiarą wielu żartów. Wykorzystanie jej w kampanii marketingowej może zniechęcić klientów. W internecie na pewno powstaną kolejne memy z Zenkiem, a już teraz możemy znaleźć kilka przeróbek tej reklamy. Z drugiej strony słyszymy rytm, który wpada w ucho oraz mamy twarz i głos, który pokochały miliony.
Niestety Media Markt wyłączył możliwość komentowania reklamy. Takiej możliwości nie mają jednak na Facebooku, gdzie pod reklamą znajdziemy ponad 150 reakcji śmiechu, ponad 130 reakcji gniewu i ponad 100 reakcji smutku. Wyróżnia się wiele nieprzychylnych komentarzy, które jednogłośnie twierdzą, że reklama jest żenująca i irytująca.
- Tego nie da się słuchać! Dziękuję, odchodzę - w pełni mnie zniechęciliście na długie lata - pisze pani Aneta.
- No konkurs na najbardziej irytującą reklamę tego lata wygraliście już bezapelacyjnie w przedbiegach - pisze pan Grzegorz.
- Co za wstyd!!! Tego nie da się słuchać!!! jestem zmuszona wyłączać radio jak tylko ta beznadziejna reklama się zaczyna!! Więc nie wiem jakie macie promocje i co za tym idzie nie zrobię u Was zakupów... To o to chodzi w reklamie sklepu, produktu? dno - wtóruje pani Monika.
Te trzy komentarze są uznawane przez Facebooka jako najtrafniejsze i same posiadają blisko 100 pozytywnych reakcji od innych użytkowników serwisu.
Nie przeocz
W rozmowie z Biznes Newseria Media Markt opowiedział o tej kampanii.
- To kampania bardzo prowokująca, wesoła, ale też optymistyczna. Kampania z Zenkiem jest polaryzująca. To co zauważyliśmy, a to było ciekawe spostrzeżenie socjologiczne, że ludzie, którzy pisali negatywne komentarze, za chwilę dostawali odpowiedź nie od nas, bo wyprzedzali nas fani Zenka, którzy odpowiadali na te komentarze. Rozpoczynała się dyskusja i wzajemne przekonywanie - mówiła Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci Media Markt.
Miejmy nadzieję, że telewizja oraz rozgłośnie radiowe nie dobiją nas reklamą z Zenkiem, tak jak to miało miejsce w przypadku Media Expert, które reklamowała Ewelina Lisiecka. Polacy mieli już dość słuchania "włączamy niskie ceny", częstotliwość nadawania reklamy męczyła i nie odbiło się to dobrze na wizerunku piosenkarki. Łatwo jest przelać tutaj czarę goryczy.
Fani Zenka Martyniuka z pewnością ucieszą się także z informacji na temat jego filmu. Film Zenek jest już dostępny na Netflix. I wszystko wskazuje, że Polacy sprawią, że będzie on hitem na platformie streamingowej. Zenek jest obecnie hitem w TOP 10 najbardziej popularnych produkcji na Netflix w Polsce.
Musisz to wiedzieć
Zobacz koniecznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

Philips 43PUS7657/12
Philips 43PUS7657 to telewizor Saphi Smart TV o do…
kup teraz

Philips 65PUS8057/12
Telewizor PHILIPS 55PUS8057, to 55 calowy telewizo…