Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

Rosnąca inflacja nie musi oznaczać podwyżki cen, jeden ze sklepów meblarskich to udowodnił

Barbara Romańczuk
Barbara Romańczuk
Dariusz Bloch / Polska Press
Wskaźnik Cen Mebli to regularne badanie przeprowadzane przez B+R Studio Tomasz Witkowski, prezentujące zmiany cen mebli na polskim rynku. Badanie skupia się na analizie cen ponad 500 produktów, podzielonych na 23 kategorie mebli, dostępnych w 12 największych sklepach meblowych w Polsce. Sklepy objęte badaniem to m.in.: Ikea, Agata, Jysk, czy BRW.

Spis treści

Wskaźnik Cen Mebli - ceny nie muszą iść w górę

Wskaźnik Cen Mebli, opracowany przez B+R Studio Tomasz Witkowski, odzwierciedla zmiany cen na polskim rynku meblarskim, analizując różnice cen w różnych sieciach meblowych. W listopadzie 2023 roku, według raportu, sieć sklepów Agata zdecydowała się obniżyć ceny na różne produkty, takie jak sofy, narożniki, stoły, łóżka, materace i inne, osiągając obniżki sięgające prawie 20%. To godne uwagi, zwłaszcza w kontekście ogólnego wzrostu cen na rynku.

Czy inflacja musi wpływać na cenę mebli?

W obliczu trudności związanymi z narastającą inflacją, firma wdrożyła skuteczną strategię utrzymania stabilności cenowej. Ekonomiczna spójność firmy sprawia, że meble i dodatki są dostępne w cenach odpowiadających różnym poziomom zasobności społeczeństwa. W szczególności, wprowadzenie nowej oferty "Zobacz jak tanio" w 2023 roku odegrało kluczową rolę w trwałym obniżeniu cen licznych popularnych produktów.

Agata, poprzez nową ofertę, nie tylko utrzymuje stabilność cenową, ale również stawia na inkluzję, umożliwiając każdemu klientowi korzystanie z różnorodnych propozycji bez względu na jego budżet. Nowa oferta nie tylko jest odpowiedzią na aktualne wyzwania rynkowe, lecz również otwiera nowe perspektywy dla szerokiej grupy konsumentów. Ta elastyczność cenowa jest przykładem, jak firma w trudnych warunkach potrafi dostosować się do potrzeb klientów, podtrzymując jednocześnie swoją pozycję na rynku.

Pomocne rozwiązania w walce z inflacją

Regularne oferowanie korzystnych promocji rabatowych, sezonowych gazetek z atrakcyjnymi cenami, oraz dostęp do dogodnych rat 0% stanowi istotny element strategii marketingowej sieci. W ramach wybranych akcji promocyjnych, możliwość skorzystania z nawet 30 całkowicie darmowych rat staje się niezwykle atrakcyjnym rozwiązaniem. Dzięki temu klienci sieci mają możliwość nie tylko zakończyć trwające remonty, ale również otwiera drzwi do spełnienia planów i marzeń związanych z aranżacją wnętrza.

W kontekście współczesnych wyzwań gospodarczych, możliwość rozłożenia płatności na korzystnych warunkach nie tylko jest praktyczna, ale również odpowiada na rzeczywiste potrzeby klientów. To nie tylko transakcja handlowa, lecz szansa na indywidualne podejście do każdego klienta, umożliwiając mu realizację swoich zamierzeń z poszanowaniem własnych preferencji estetycznych, jakościowych, oraz budżetowych.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z cenami mieszkań w Polsce?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera