Lista zarzutów jest długa: za ciasne kasy, zbyt obszerne korytarze, złe drogi dojścia, za niskie okienka, za wysokie sufity, za szerokie framugi, zbyt szorstkie wycieraczki, zbyt śliskie parapety, zbyt przejrzyste szyby i za mało przepuszczalne rolety, za ciepło w toalecie i za zimno w umywalni, za głośno w pokojach śniadaniowych i za cicho w szatniach, duszno u powały, przeciągi przy podłodze. A w ogóle to za drogo, więc wielce prawdopodobne, że obie firmy nie zechcą z nowego dworca skorzystać.
CZYTAJ KONIECZNIE:
Michał Smolorz przedstawia scenki metropolitalno-gminne
Jak wiadomo, używane obecnie kontenery i baraki są wysoce komfortowe, wyposażone we wszystkie potrzebne utensylia, przedstawicielom firm komunikacyjnych zapewniają komfort pracy i relaksu, a podróżnym komfort obsługi.
Niewykluczone zatem, że wszystkie prowizoryczne obiekty pozostaną na swoich miejscach, zaś cała przestrzeń nowego dworca zostanie zagospodarowana przez handel detaliczny i hurtowy. To jest jakieś wyjście z negocjacyjnego pata.
*Śtowarzyszenie Ślązaków legalne. Sąd uznał narodowość śląską? CZYTAJ TUTAJ
*Gwarki 2012, czyli bez pochodu nie ma zabawy ZOBACZ ZDJĘCIA
*KONKURS MŁODA PARA: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?