Tesco w Rybniku kusi promocjami przed likwidacją. Sprawdź, na czym możesz zaoszczędzić

BA

Wideo

Zobacz galerię (26 zdjęć)
Klienci Tesco w Rybniku z zainteresowaniem odwiedzają każdą alejkę, gdzie żółto od tabliczek z napisem "promocja". Tesco w Rybniku kusi klientów okazjami przed planowaną likwidacją marki. Sprawdź, na czym możesz spróbować zaoszczędzić na zakupach.

Tesco w Rybniku

Co robić w deszczową sobotę? Można wybrać się na zakupy. Zwłaszcza, kiedy można liczyć na okazję. Od kilku dni Tesco w Rybniku kusi klientów promocjami. W alejkach jest żółto od tabliczek z napisem "promocja". Artykuły przecenione są do kilkudziesięciu procent. Nic dziwnego, że w ostatnich dniach market przy ulicy Żorskiej cieszy się zainteresowaniem mieszkańców.

ZOBACZCIE PROMOCJE

Okazję można trafić niemal w każdym dziale. Minus 20 proc. jest na wszystkie grille. Od 10 proc. do 37 proc. można zaoszczędzić na środkach takich jak płyny do naczyń czy podłóg. Ceny minus 30 proc. kuszą też na stoiskach z szamponami. Dla smakoszy o 10 proc. przecenione są artykuły spożywcze. Połowę ceny zapłacimy też za migdały czy daktyle. Promocji nie brakuje w dziale z alkoholami.

Musisz to wiedzieć

Okazje przygotowano też dla kupujących więcej niż jedną sztukę artykułu. Kupując po dwa, trzy lub cztery produkty również można spróbować pozostawić część gotówki w portfelu. Tak jest chociażby w dziale produktów dla dzieci. Okazji można też szukać w dziale z odzieżą. Jeśli chodzi o ubrania, to wyprzedażą kusi też pobliska sieciówka H&M. Banery wskazują, że ceny są niższe nawet o 50 proc.

- Można zaobserwować dużo promocji. To na pewno przyciąga uwagę. Warto jednak sobie wszystko przeliczyć, przeanalizować, aby faktycznie zaoszczędzić na promocjach - słychać wśród klientów.

Zobacz koniecznie

Zamiast Tesco będzie Netto

Przypomnijmy, kilka dni temu rynek obiegła informacja, że Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów.

Transakcja obejmuje przejęcie przez 301 sklepów i dwóch magazynów. W ramach umowy około 7 tys. pracowników Tesco zostanie przeniesionych do Salling Group.

To jest zabawne

Netto Polska prowadzi obecnie 386 sklepów, i jak informuje sieć, zawarta 18.06 umowa ma strategiczną wartość dla rozwoju biznesu, gdyż pozwoli Netto w pełni wykorzystać sprawdzoną koncepcję 3.0 na całym polskim rynku.

Salling Group planuje przekształcić nabyte sklepy Tesco w nowy koncept Netto 3.0 nie później niż w ciągu 18 miesięcy od zakończenia transakcji. Do tego czasu będą one działały pod szyldem Tesco. Szczegółowy plan dla każdego sklepu zostanie opracowany w najbliższych miesiącach.

Bądź na bieżąco i obserwuj

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie