Tesco w Rybniku
Co robić w deszczową sobotę? Można wybrać się na zakupy. Zwłaszcza, kiedy można liczyć na okazję. Od kilku dni Tesco w Rybniku kusi klientów promocjami. W alejkach jest żółto od tabliczek z napisem "promocja". Artykuły przecenione są do kilkudziesięciu procent. Nic dziwnego, że w ostatnich dniach market przy ulicy Żorskiej cieszy się zainteresowaniem mieszkańców.
ZOBACZCIE PROMOCJE
Okazję można trafić niemal w każdym dziale. Minus 20 proc. jest na wszystkie grille. Od 10 proc. do 37 proc. można zaoszczędzić na środkach takich jak płyny do naczyń czy podłóg. Ceny minus 30 proc. kuszą też na stoiskach z szamponami. Dla smakoszy o 10 proc. przecenione są artykuły spożywcze. Połowę ceny zapłacimy też za migdały czy daktyle. Promocji nie brakuje w dziale z alkoholami.
Musisz to wiedzieć
Okazje przygotowano też dla kupujących więcej niż jedną sztukę artykułu. Kupując po dwa, trzy lub cztery produkty również można spróbować pozostawić część gotówki w portfelu. Tak jest chociażby w dziale produktów dla dzieci. Okazji można też szukać w dziale z odzieżą. Jeśli chodzi o ubrania, to wyprzedażą kusi też pobliska sieciówka H&M. Banery wskazują, że ceny są niższe nawet o 50 proc.
- Można zaobserwować dużo promocji. To na pewno przyciąga uwagę. Warto jednak sobie wszystko przeliczyć, przeanalizować, aby faktycznie zaoszczędzić na promocjach - słychać wśród klientów.
Zobacz koniecznie
Zamiast Tesco będzie Netto
Przypomnijmy, kilka dni temu rynek obiegła informacja, że Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów.
Transakcja obejmuje przejęcie przez 301 sklepów i dwóch magazynów. W ramach umowy około 7 tys. pracowników Tesco zostanie przeniesionych do Salling Group.
To jest zabawne
Netto Polska prowadzi obecnie 386 sklepów, i jak informuje sieć, zawarta 18.06 umowa ma strategiczną wartość dla rozwoju biznesu, gdyż pozwoli Netto w pełni wykorzystać sprawdzoną koncepcję 3.0 na całym polskim rynku.
Salling Group planuje przekształcić nabyte sklepy Tesco w nowy koncept Netto 3.0 nie później niż w ciągu 18 miesięcy od zakończenia transakcji. Do tego czasu będą one działały pod szyldem Tesco. Szczegółowy plan dla każdego sklepu zostanie opracowany w najbliższych miesiącach.
Bądź na bieżąco i obserwuj
iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?