MKTG SR - pasek na kartach artykułów

W Bytomiu otwiera się kolejny Lidl. Gdzie tym razem? Jakie produkty i niespodzianki czekać będą na pierwszych klientów?

OPRAC.:
Piotr Sobierajski
Piotr Sobierajski
W lutym 2023 roku otwarty został nowy sklep Lidl w Bytomiu, przy ul. ŻołnierskiejZobacz kolejne zdjęcia/plansze. Przesuwaj zdjęcia w prawo naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
W lutym 2023 roku otwarty został nowy sklep Lidl w Bytomiu, przy ul. ŻołnierskiejZobacz kolejne zdjęcia/plansze. Przesuwaj zdjęcia w prawo naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE Lucyna Nenow
W Bytomiu otwiera się kolejny Lidl. Już w czwartek, 6 czerwca, będzie można zrobić pierwsze zakupy w siódmym sklepie tej sieci w tym mieście, który powstał przy ul. Chorzowskiej 86. Otwarcie zaplanowane zostało na godzinę 6.

Lidl stara się przekonać do siebie kolejnych klientów

Nowy sklep sieci Lidl Polska w Bytomiu przy ul. Chorzowskiej 86 ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1351 metrów kwadratowych. W obiekcie zatrudnionych zostało 20 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 22, a  w  niedziele handlowe od 9 do 18. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z 30 miejsc parkingowych. W nowym Lidlu wykorzystane zostaną nowoczesne rozwiązania, m.in.: odzysk ciepła z lad chłodniczych i pompy ciepła.

W nowo otwartym sklepie klienci znajdą artykuły w atrakcyjnych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w  tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” –wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach. W dniu otwarcia dla klientów przygotowane zostaną m.in. drobne upominki.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

- Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka Corporate Affairs and CSR, Lidl Polska.

- Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego - dodaje.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje ponad 12 tysięcy sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni