MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wybory 2024. Śląskie w czołówce województw z najmniejszą frekwencją do godziny 12.00

Szymon Kwiatkowski
Szymon Kwiatkowski
Śląskie w czołówce województw z najmniejszą frekwencją do godziny 12.00
Śląskie w czołówce województw z najmniejszą frekwencją do godziny 12.00 PKW
O godzinie 13.30 odbyła się konferencja prasowa Państwowej Komisji Wyborczej. Podczas jej trwania poznaliśmy stan frekwencji do godziny 12.00. Woj. śląskie znajduje się w czołówce województw z najmniejszą frekwencją.

21 kwietnia to bardzo ważny dzień dla wszystkich Polaków. Dzisiaj wybrani zostaną ostateczni przedstawiciele władz gmin i powiatów.

Śląskie w topce województw z najmniejszą frekwencją

O godzinie 13.30 odbyła się konferencja prasowa zorganizowana przez Państwową Komisję Wyborczą, w której poruszano temat frekwencji do godziny 12.00 (12,93%). Największym wynikiem może pochwalić się województwo podlaskie (15,83%). Województwo śląskie znalazło się w czołówce, jeśli chodzi o najmniejszą frekwencję.

  • I miejsce: woj. dolnośląskie - 10,64% (116 749 wydanych kart do głosowania),
  • II miejsce: woj. opolskie - 11,92% (33 254 wydanych kart do głosowania),
  • III miejsce: woj. śląskie - 11,97% (210 379 wydanych kart do głosowania).

- Należy podkreślić, że wybory przebiegają w spokojnej atmosferze — mówił Sylwester Marciniak, przewodniczący Państwowej Komisji Wyborczej.

Ogólna frekwencja w wyborach do godziny 12.00 wynosi 12,93%. Jest to mniejszy wynik niż w pierwszej turze, kiedy to wyniosła ona 16,52%.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tragiczne zdarzenie na Majorce - są zabici i ranni

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera