Galerie handlowe przed ponownym otwarciem sklepów atmosferą przypominają ul. Praca wre, najemcy porządkują lokale, zmieniają aranżacje witryn, rozlepiają podłogowe naklejki kolejkowe i sprawdzają zapasy środków do dezynfekcji, a samochody dostawcze kursują nieustannie, by podczas otwarcia sklepy były zatowarowane zgodnie z potrzebami klientów.
- Każdy kolejny tydzień zamrożenia handlu przynosił pracownikom galerii i naszym najemcom fale niepewności i frustracji, dlatego informację o rozluźnianiu restrykcji przyjęliśmy z ogromnym entuzjazmem. Otwarte sklepy kuszące atrakcyjnymi wystawami, gwar, zadowoleni klienci - wszyscy tęsknimy za tym widokiem - mówi Ewelina Nowak-Olszowiec, Regional Marketing Manager centrów handlowych Platan w Zabrzu i Pogoria w Dąbrowie Górniczej.
— Liczymy na to, że kończący się lockdown jest ostatnim i już najbliższe tygodnie pozwolą na uwolnienie kolejnych branż – z utęsknieniem wyczekujemy np. otwarcia kin i innych lokali rozrywkowych – dodaje.
Nie przeocz
Jednak nadchodzące majowe otwarcie jest nieco inne od ubiegłorocznego – dzięki doświadczeniom minionych miesięcy galerie Platan i Pogoria, i ich najemcy z większym spokojem i pewnością przygotowują się na przyjęcie klientów, zdając sobie sprawę z tego, że wypracowane procedury i wdrożone środki bezpieczeństwa są na najwyższym poziomie, a odporność społeczeństwa zwiększa się wraz z rosnącą liczbą zaszczepionych osób.
Kompleksowe działania sanitarne wdrażane w centrach już od marca 2020 r. zostały wyróżnione certyfikatem Covid-19 Compliant – poświadczającym zgodność z najlepszymi międzynarodowymi praktykami przeciwdziałania epidemii. Prowadzona w galeriach kolorowa kampania edukacyjno-informacyjna #BezpieczenstwowCentrum w przystępny sposób uświadamia klientom podjęte kroki i przypomina o zasadach bezpiecznego zachowania w przestrzeni publicznej oraz w życiu codziennym.
Nowi najemcy, aktualne kolekcje, sezonowe wyprzedaże. Co czeka klientów centrów Platan i Pogoria? Ewelina Nowak-Olszowiec uchyla rąbka tajemnicy.
- W obu galeriach szykują się nowe otwarcia. Powiększy się oferta wyposażenia domu i rozrywki. Dla naszych klientów przygotowaliśmy też liczne promocje i niespodzianki, związane m.in. z programem lojalnościowym SEZAM, dlatego już dziś zachęcamy do rejestracji i zbierania punktów. W katalogu nagród SEZAMU każdy znajdzie coś dla siebie – przekonuje Ewelina Nowak-Olszowiec.
Zobacz koniecznie
Musisz to wiedzieć
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?