Częstochowa. Nowa odsłona znanej kawiarni w Galerii Jurajskiej. Lokal przeszedł remodeling

Bartłomiej Romanek
Bartłomiej Romanek
Ponowne otwarcie kawiarni So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie to kolejny krok w rozwoju marki. Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Ponowne otwarcie kawiarni So Coffee w Galerii Jurajskiej w Częstochowie to kolejny krok w rozwoju marki. Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE Fot. Galeria Jurajska
Udostępnij:
Galeria Jurajska coraz częściej staje się przestrzenią dla debiutów ciekawych konceptów. Kolejny właśnie miał miejsce. Po krótkiej przerwie związanej z remodelingiem, w centrum handlowym otwarto pierwszą w Polsce kawiarnię So Coffee w nowej odsłonie.

Galeria nowości

Marki nie tylko chętnie wybierają Galerię Jurajską na swój lokalny i regionalny debiut. Największe w Częstochowie centrum handlowe jest także przestrzenią, w której brandy pojawiają się po raz pierwszy ze swoimi nowymi konceptami.

Przykład? Na początku listopada w Galerii Jurajskiej otwarto pierwsze w woj. śląskim Studio Planowania IKEA, nowy koncept usługowy stworzony przez szwedzkiego giganta. W galerii otwarto również pierwszej w północnej części regionu sklepy New Balance i Foot Locker.

Z końcem listopada w Jurajskiej szykuje się kolejny lokalny debiut. Grupa CCC zdecydowała się ulokować w częstochowskiej galerii największy w woj. śląskim sklep dynamicznie rozwijające się sieci HalfPrice.

Nie przeocz

- Galeria Jurajska od lat jest platformą, na której debiutują zarówno nowe i wschodzące na rynku marki, jak i świeże koncepty handlowe czy usługowe wprowadzane przez marki przechodzące np. rebranding – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– W ostatnich miesiącach ta atrakcyjność Jurajskiej jeszcze bardziej wzrosła. Brandy poszukują bowiem nie tylko silnych rynków, ale także partnerów o dużym potencjale, dzięki którym będą mogły z sukcesem wprowadzić swoje nowości, skutecznie docierając do klienta – mówi.

Pierwsza taka kawiarnia

Także ostatni re-opening So Coffee można zaliczyć do tej serii nowości i unikatów na lokalnym rynku, jakie ma do zaproponowania swoim klientom Galeria Jurajska. Po krótkiej przerwie, kawiarnia wróciła do oferty Galerii Jurajskiej w nowej odsłonie.

Jedna z największych sieci kawiarni w Polsce nie tylko odświeżyła swój logotyp, prezentując go po raz pierwszy w Galerii Jurajskiej, ale także zmieniła całą identyfikację wizualną, w tym hasło: „We follow your taste”.

Zmieniła się również aranżacja przestrzeni kawiarni. Nowe wnętrze wypełniają pastelowe kolory i ekologiczne materiały, w tym drewno, metal i kamień. Meble kawiarni zapewnili polscy producenci – Paged oraz Noti. Zaś oświetlenie to dzieło marki Kaspa.

W centralnym punkcie kawiarni pojawił się stół socjalny w charakterystycznym dla marki kształcie liter SC – od So Coffee. Miejsce to umożliwia organizowanie spotkań w większej grupie. Ponadto kawiarnia jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych, aby każdy mógł cieszyć się pyszną kawą bez żadnych przeszkód.

So Coffee w Galerii Jurajskiej - co w menu?

W menu obok kaw można znaleźć w 100% świeżo wyciskane soki, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i quesadilla przygotowywane na miejscu.

Otwarta właśnie kawiarnia jest już 6 w ofercie Galerii Jurajskiej i zarazem 16 lokalem gastronomicznym. Oprócz So Coffee, należącego do Lagardère Travel Retail, w centrum handlowym można także znaleźć te pod szyldem Costa Coffee, Grycan, Cafe Duo, Cafe Świat Książki czy Consonni.

– So Coffee od swojego otwarcia należy do grona najchętniej odwiedzanych przez klientów lokali gastronomicznych, dlatego cieszy nas powrót kawiarni i to w nowej odsłonie. Dzięki rebrandingowi, ale także remodelingowi przestrzeni, klienci będą mogli tu nie tylko napić się pysznej kawy, ale także spędzić czas wolny, relaksując się wyjątkowym otoczeniu – mówi Anna Borecka-Suda.

Musisz to wiedzieć

So Coffee się rozwija

Duże nadzieje z nowym otwarciem wiąże także sama sieć, dla której ostatni rebranding jest symbolem rozwoju marki.

– So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych Gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu - gdy odpoczywają, podróżują, spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, uczą się, zakochują, pracują czy nawet... zmieniają świat – mówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki So Coffee.

– Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee - w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych Gości – dodaje.

UOKiK i Inspekcja Handlowa będą monitorować ceny w sklepach.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie