Co ciekawe, w konkursie Golden Arrow śląska Industria- da konkurowała m.in. z takimi projektami jak "Orlen Warsaw Marathon", "Aktywacja Coca-Cola w oficjalnych strefach kibica na UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie" oraz projekt Samsunga - "Kocham Polskę za...".
"Golden Arrow", konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ma promować efektywność w działaniach marketingowych. Jury oceniało sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii.
Industriada zdeklasowała także konkurencję podczas Welcome Festival - pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc, którego zwieńczeniem była gala konkursu Welcome 2013. Święto Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego uznano za projekt, który skutecznie i kreatywnie wykorzystuje przemysłową tradycję regionu do budowania silnej marki miejsca.
Jury konkursu przyznało także trzy nagrody główne, pięć specjalnych i dwa wyróżnienia. Drugie miejsce w głównej klasyfikacji tym razem przypadło śląskiemu Urzędowi Marszałkowskiemu za samo stworzenie Industriady.
ZOBACZ TAKŻE:
INDUSTRIADA NAGRODZONA W KONKURSIE WELCOME 2013
*DŁUGOTERMINOWA PROGNOZA POGODY NA LIPIEC 2013
*Sławny śląski aktor Jacenty Jędrusik nie żyje [ZOBACZ NAJLEPSZE ROLE]
*Alarmy bombowe w Polsce i na Śląsku. Sprawcy napisali: WYDAJEMY WYROK ŚMIERCI
*Gwałtowne burze na Śląsku. Dramat mieszkańców Pszczyny, Czechowic i Goczałkowic ZDJĘCIA i WIDEO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?