Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Już nie Arena Gliwice: hala zmieniła nazwę. Kto został sponsorem tytularnym?

Marlena Polok-Kin
Marlena Polok-Kin
Umowa między zarządzającą gliwicką halą spółką Arena Operator a firmą PreZero została zawarta na trzy lata
Umowa między zarządzającą gliwicką halą spółką Arena Operator a firmą PreZero została zawarta na trzy lata Marcin Kin
Gliwicka hala zyskała sponsora tytularnego i zmieniła nazwę. Nazywa się PreZero Arena Gliwice i jej logo ma zielony kolor nieprzypadkowo. Tak będzie przez 3 lata, bo na tyle podpisano umowę.

Już nie Arena Gliwice: na trzy lata PreZero Arena Gliwice

Arena Gliwice ma sponsora tytularnego. Od czwartku, 6 lipca, oficjalna nazwa obiektu to PreZero Arena Gliwice. Jak zapewniają przedstawiciele Areny Gliwice, to coś więcej niż samo prawo do nazwy. To początek wspólnej pracy nad budową ekologicznego wymiaru funkcjonowania tak dużego obiektu w trosce o środowisko i zrównoważony rozwój.
Jak ogłoszono podczas czwartkowej konferencji prasowej - umowa została zawarta na trzy lata. O kwestiach finansowych - strony nie chciały się wypowiadać.

– Bardzo się cieszę, że Arena Gliwice – teraz już PreZero Arena Gliwice – zyskuje partnera tak doświadczonego właśnie w sektorze ochrony środowiska. To ważny i perspektywiczny element prowadzenia dzisiaj działalności biznesowej, także w obszarze dużych wydarzeń. Wiele tego rodzaju rozwiązań już wprowadziliśmy, a współpraca z firmą PreZero pozwoli nam jeszcze lepiej rozwijać się w tej sferze – mówił Marcin Herra, prezes Arena Operator sp. z o.o., spółki zarządzającej obiektem.

– PreZero Arena Gliwice to jeden z najnowocześniejszych i największych obiektów w Polsce, więc jeśli prowadzić edukację i promować naszą wizję to właśnie tu i na tak dużą skalę. W naszych działaniach szukamy takich partnerów, którzy realizują te same cele i podążają w tym samym kierunku co my, dlatego nasza współpraca to nie tylko działania wizerunkowe, ale przede wszystkim poprawa świadomości dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu, ochrony zasobów oraz podejmowanie proekologicznych inicjatyw – podkreśla Kamil Majerczak, CEO PreZero Polska.

Jak przypomina Marcin Herra, gliwicka hala była pierwszym obiektem w Polsce, który całkowicie zrezygnował z plastiku w strefie gastronomicznej, wprowadził kubki wielorazowego użytku i nawiązał współpracę z aplikacją Too Good To Go pozwalającą ograniczyć marnowanie jedzenia. W gliwickim obiekcie wykorzystywana jest energia ze źródeł odnawialnych, a odpowiednie nią zarządzanie pozwoliło Arenie tylko w ubiegłym roku obniżyć zużycie energii o 30 proc.! A to dopiero początek.

PreZero jest spółką-córką firmy GreenCycle i tym samym częścią niemieckiej Grupy Schwarz. Jest korporacją działającą w branży usuwania odpadów. Zajmuje się kompleksową gospodarkę odpadami, od podstawienia odpowiednich pojemników, zapewnienia logistyki, usunięcia odpadów w miejscu ich powstawania aż po udokumentowanie całego procesu.

Nie przeocz

Zobacz także

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera