- Przywrócenie oferty Galerii Jurajskiej przyniosło także "odmrożenie" planów wielu najemców, w tym marek, które jeszcze przed lockdown'em szykowały się do otwarcia czy relokacji. Widać to już w pierwszych dniach po reaktywacji działalności z pełniejszą ofertą - przekonuje Galeria Jurajska, mimo że 4 maja nie wszystkie sklepy w centrum zostały otwarte.
Venezia debiutuje w Częstochowie
Ostatnie tygodnie nie zniechęciły naszych najemców ani do planowanych miesiącami otwarć, ani do prac nad nową odsłoną swoich lokali. W efekcie, rozruch naszego centrum handlowego odbywa się nie tylko z udziałem ponad 93% najemców, którzy już mogą działać, ale także z nowymi markami. Marki, które jeszcze nie otworzyły swoich sklepów, planują to zrobić lada dzień - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
Wspieramy Lokalny Biznes!
Wśród nowości, które klienci od 4 maja mogą znaleźć w ofercie Galerii Jurajskiej jest salon z butami i galanterią skórzaną Venezia. Najemca ten, debiutujący w częstochowskim centrum handlowym, zajął lokal mający aż 186 m kw.
- Cieszy nas to, że pomimo sytuacji, jaka dziś panuje na rynku, marki nie rezygnują z otwarć w Galerii Jurajskiej. Wręcz przeciwnie, ostatnie tygodnie wykorzystały na przygotowanie się do nich. To pokazuje, jak duże jest dziś zaufanie do naszego centrum jako stabilnego partnera biznesowego, także w tych trudnych czasach - mówi.
Venezia to już 13 salon z butami i galanterią skórzaną. Oprócz niej działają tutaj także sklepy m.in. m.in. Kazar, Deichmann, CCC, Ochnik, eObuwie.pl, Gino Rossi, Ryłko, Wojas i Befado. Wszystkie te marki wraz z odmrożeniem oferty centrów handlowych wznowiły działalność w galerii w Częstochowie.
Douglas i Wittchen z nowymi sklepami. Apart remontuje
Ale nie tylko nowe marki pomimo trudnych czasów inwestują w Jurajskiej. Także wieloletni partnerzy przymierzają się do prac. Obecna w centrum od początku jego działalności perfumeria Douglas odebrała już nowy lokal.
Marka przenosi się do salonu o powierzchni 310 m kw. w ramach poziomu "0". Okres ograniczeń w handlu wykorzystała także marka Apart. Najemca niedawno rozpoczął remont swojego lokalu na poziomie "0". Także Wittchen wkrótce odbierze nowy lokal na poziomie „0”.
- W centrum postępuje rekomercjalizacja. Ci najemcy, którzy są z nami od lat nie tylko decydują się na przedłużenie umów, ale w wielu przypadkach także na zmianę lokalizacji, wynajem większego lokalu czy remont i wprowadzenie nowego konceptu. Na taki krok od początku 2020 roku zdecydowało się 3 najemców. Teraz kolejni do nich dołączają - mówi Anna Borecka-Suda.
Obejrzyj dokładnie
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?