Polska firma mPTech została oficjalnym partnerem Zepp Health, producenta smartwatchów i opasek fitness marki Amazfit

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Amazfit
Polska spółka mPTech, produkująca między innymi telefony i smartfony myPhone oraz Hammer, została oficjalnym partnerem Zepp Health Corporation. To oznacza, że w ofercie mPTech pojawią się smartwatche i smartbandy marki Amazfit. Pierwsze urządzenia tej marki trafią do sprzedaży jeszcze w czerwcu.

Firmy mPTech i Zepp Health rozpoczynają współpracę w Polsce. Dla polskiej marki to także dobra okazja, aby mocniej zaistnieć na rynku wearables w naszym kraju. Przypomnijmy, że nie tak dawno w ofercie mPTech pojawił się pierwszy inteligentny zegarek – Hammer Watch. To, przypomnijmy, wzmocniony zegarek z dotykowym ekranem, modułem GPS i czujnikami do pomiaru tętna z nadgarstka, ciśnienia oraz saturacji. Teraz w ofercie pojawią się także urządzenia Amazfit.

Chińska marka Amazfit powstała we wrześniu 2015 roku – wtedy też wprowadziła na rynek swoją pierwszą opaskę fitness. Pierwszy smartwatch Amazfit pojawił się w sprzedaży w 2016 roku – to kolejny kamień milowy firmy. W kwietniu 2017 r. marka wprowadziła na rynek opaskę z wbudowanym czujnikiem EKG. Z kolei w 2019 roku, podczas MWC w Barcelonie, Chińczycy pokazali swój pierwszy chipset „Huangshan-1”. Z kolei w marcu tego roku Amazfit wprowadził na rynek smartwatch T-Rex pro z wodoodpornością 10 ATM i 15 certyfikatami klasy wojskowej.

Urządzenia marki Amazfit są jednymi z popularniejszych na świecie. Mają atrakcyjny wygląd zgodny z aktualnymi trendami, wyróżniają się długim czasem pracy, a także – co bardzo istotne – przystępną ceną. Zegarki czy trackery Amazfit, inteligentne produkty z możliwością analizy licznych danych, są kompatybilne z aplikacjami mobilnymi. Producent oferuje urządzenia do użytku codziennego i sportowego, a także inteligentne urządzenia do monitorowania komfortu snu i zdrowia. W jej ofercie znajdują się także słuchawki, inteligentne bieżnie i wagi. Obecnie produkty Zepp Health dostępne są w kilkudziesięciu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i w Japonii.

Pierwsze produkty Amazfit w ofercie mPTech dostępne będą jeszcze w czerwcu 2021 roku. (źródło: mPTech, Amazfit)

Bądź na bieżąco i obserwuj

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie