– Wraz z dodaniem do rodziny produktów Sonos Roam, czyli naszego pierwszego prawdziwie przenośnego głośnika, szukaliśmy partnera, który pomógłby w autentyczny sposób opowiedzieć o słuchaniu muzyki podczas podróży. Wśród marek, które inspirują do wyjścia z domu i odkrywania świata prym wiedzie The North Face i wiedzieliśmy, że to właściwy wybór – powiedział Pete Pedersen, wiceprezes ds. marketingu w Sonos.
Nowa stacja Never Stop Exploring jest dostępna w Sonos Radio i na platformie Mixcloud – z dziewięcioma kompozycjami nagrań terenowych. Zarejestrowano je podczas filmowania ekspedycji The North Face. Utwory zabierają słuchaczy w podróż dookoła świata — od Alaski po Peru, Etiopię czy Japonię. Stacja przedstawia opowieści światowej klasy sportowców i wspinaczy, m.in. Alexa Honnolda, Hilaree Nelson, Matty Honga czy Emily Harrington. Krajobrazy muzyczne stworzył kompozytor i multiinstrumentalista Mikael Jorgensen z nagrodzonego Grammy zespołu Wilco. Zawierają oryginalne nagrania dźwięku z wypraw wzbogacone nową partyturą.
Trasa podróży ze stacją Never Stop Exploring w Sonos Radio obejmuje:
- Wodospad Shomyo, Japonia, przedstawiony w klipie „Sawanobori” z Mattym Hongiem
- Szczyt El Capitan, Kalifornia, przedstawiony w klipie „El Capitan's Golden Gate” z Emily Harrington
- Pasmo górskie High Sierra, Kalifornia, przedstawione w klipie „The Incredible Hulk” z Alexem Honnoldem i Emily Harrington
- Himalaje przedstawione w klipie „Lhotse” z Hilaree Nelson
- Pitumarca, Peru, przedstawione w klipie „Pitumarca, Peru” z Niną Williams
- Lodowiec Ruth Gorge, Alaska, przedstawiony w klipie „Life Coach” z Renanem Ozturkiem
- Etiopia przedstawiona w klipie „Towers Of Tigray” z Jamesem Pearsonem
- Szczyt Mount Poi i Mount Kenya przedstawione w klipie „Of Choss and Lions” z Cedarem Wrightem
- Ziemia Królowej Maud przedstawiona w klipie „Antarctica” z Savannah Cummins.
– Od ponad 50 lat pomagamy największym światowym sportowcom nie tylko osiągać cele, ale także inspirować kolejne pokolenia odkrywców. Partnerstwo z Sonos to zupełnie nowy sposób opowiadania historii – powiedział Steve Lesnard, wiceprezes ds. marketingu i produktu w The North Face. (źródło: Sonos)
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?