MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wielka awaria w ING. Klienci banku odcięci od pieniędzy? Są liczne problemy

KL
Awaria w ING.
Awaria w ING. Maciej Jeziorek / Polska Press
Klienci ING Banku Śląskiego zgłaszają problemy z dostępnością do niektórych usług. Chodzi o płatności kartą czy realizację przelewów. Bank zapewnia, że pieniądze klientów są bezpieczne i zaleca korzystanie z BLIK-a do czasu zakończenia awarii.

Awaria w jednym z największych banków Polsce. Klienci ING odcięci od pieniędzy?

Awaria dotyka szerokiego zakresu usług bankowych. Wzmożone trudności zaczęły się w środę, 26 czerwca, około godz. 15.00. Wówczas pierwsze informacje o utrudnieniach w korzystaniu z bankowych usług zaczęły spływać na Gorącą Linię RMF FM.

Jak wynika z relacji klientów banku, utrudnione jest korzystanie z niektórych funkcji kart, realizacja przelewów zagranicznych, korzystanie z eKantoru i zakładanie kont. Mogą pojawić się również problemy przy korzystaniu z wpłatomatów.

Jak zapewniają przedstawiciele banku, pieniądze nie są zagrożone, a najważniejsze funkcje bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING oraz ING Business działają bez przeszkód. Bank apeluje, by do czasu zakończenia awarii przy płatnościach korzystać z BLIK-a.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

STUDIO EURO 2024 ODC. 6

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni