Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bank ING ostrzega przed niedostępnością usług. W poniedziałek po południu nie zapłacisz kartą ani nie skorzystasz z bankomatu

Monika Jaracz-Świerczyńska
Monika Jaracz-Świerczyńska
Bank ING ostrzega przed niedostępnością usług. W poniedziałek po południu między innymi nie zapłacisz kartą ani nie skorzystasz z bankomatu. Przyczyną problemów technicznych są prace serwisowe, które potrwają kilka godzin. Zobacz, z jakich usług banku nie skorzystasz i jak długo musisz liczyć się z utrudnieniami.

W poniedziałek, 24 października 2022 roku w godzinach popołudniowych część usług banku ING będzie niedostępna z uwagi na przeprowadzane prace serwisowe. W związku z tym, klienci tej instytucji między innymi nie zapłacą kartą w terminalach oraz nie skorzystają z bankomatów, w których przerwana zostanie możliwość zarówno wpłacania, jak i wypłacania banknotów. Bank radzi swoim klientom, by skorzystali z usług jeszcze przed nastaniem utrudnień lub w miarę możliwości użyli BLIK-a podczas realizacji niektórych transakcji.

Usługi banku będą niedostępne przez kilka godzin

Jak informuje na swojej stronie internetowej bank ING, w poniedziałek 24 października z powodu przeprowadzanych prac serwisowych w systemach instytucji wystąpią utrudnienia w korzystaniu z usług, takich jak na przykład płatność kartą. Część z nich będzie całkowicie niedostępna w godzinach od 13.20 do 17.20, w związku z czym warto uzbroić się w gotówkę lub dokonać transakcji za pomocą BLIK-a. Bank zachęca też do skorzystania z usług jeszcze przed zablokowaniem serwisu bądź zaleca odłożenie mniej pilnych realizacji na późniejsze godziny. – Jeśli możesz, skorzystaj z naszych usług poza godzinami niedostępności lub skorzystaj z BLIKA (do płacenia w sklepie i przez internet, do wpłacania i wypłacania). Za zakupy przez internet możesz też zapłacić przelewem – z opcją Płać z ING. Wpłaty na rachunek w EUR zlecisz w placówce banku. Jeśli chcesz zastrzec kartę – zrobisz to na infolinii, pod numerem +48 32 357 00 12 – czytamy na stronie internetowej banku ING.

Usługi, w zakresie których mogą wystąpić problemy:

  • składanie wniosków w Moim ING i przez naszą stronę www (np. o konto, kartę)
  • obsługa kart w ING Business
  • realizacja transakcji kartami – płatność w terminalach, korzystanie z bankomatów i wpłatomatów
  • realizacja płatności kartą w internecie z dodatkowym uwierzytelnieniem 3D Secure

Problemy mogą też dotyczyć:

  • nadawania numerów PIN do kart płatniczych i kredytowych
  • zamawiania kart płatniczych
  • przypisania do telefonu kart w aplikacji Moje ING
  • dodania kart Mastercard w portfelach mobilnych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
  • wykonania operacji na rachunku karty kredytowej
  • wykonania transakcji SWE (System Wypłat Elektronicznych dla klientów ING Business Online)

Nie przeocz

Zobacz także

Musisz to wiedzieć

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera