Nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL został uruchomiony 24 października bieżącego roku. Informację na temat opłat drogowych otrzymamy, dzwoniąc pod numer +48 22 24 337 77. Jet on przeznaczony zarówno dla telefonów stacjonarnych jak i komórkowych, dzwoniących zarówno z Polski, jak i z zagranicy.
Dotychczasowe numery 800 101 101 i +48 22 521 10 10 pozostaną aktywne odpowiednio tylko do 31 października i 6 listopada bieżącego roku. Po tych datach kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta e-TOLL możliwy będzie jedynie pod nowym numerem.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
E-TOLL to system oparty o technologię wyznaczania pozycji użytkownika przy zastosowaniu pozycjonowania satelitarnego z wykorzystaniem wirtualnych bramownic. Służy on do wykonywania wygodnych, bezobsługowych opłat za korzystanie z płatnych odcinków dróg państwowych, wykorzystując przy tym dane geolokalizacyjne. Z systemu korzystać mogą zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa. Dzięki korzystaniu z e-TOLL kierowcy nie muszą się już zatrzymywać, by uiścić opłatę za korzystanie z płatnych tras, co przekłada się na sprawniejszy ruch na drogach.
Nie przeocz
Zobacz także
Musisz to wiedzieć
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?