Przejmując pod koniec ubiegłego roku spółkę zależną Skytec UMC, Sharp rozpoczął swój powrót na rynek europejski. Dzięki zmianie nazwy organizacji krajowych na Sharp Consumer Electronics, firma Sharp umacnia się jako globalna marka również w Europie. Tym samym, UMC Poland Sp. z o.o. staje się firmą Sharp Consumer Electronics Sp z o.o. Skytec UMC zniknie z całej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materiały komunikacyjne i sprzedażowe zostaną dostosowane do nowej tożsamości i nazwy marki.
– Naszym celem jest być postrzeganym na rynku europejskim jako wiodąca marka technologiczna na świecie. Z tego powodu ważnym krokiem było zjednoczenie naszych krajowych organizacji pod nazwą Sharp Consumer Electronics – wyjaśnia Peter Smatrala, dyrektor generalny Sharp Consumer Electronics Europe. – Dzięki temu nie nazwa nie różni się już od naszej siedziby głównej w Japonii i innych krajów znajdujących się poza Europą.
Jak wyjaśnia Sharp, reorganizacja i unifikacja powinny uprościć procesy wewnętrzne, zoptymalizować struktury i doprowadzić do większej synergii. Wpłynie to również na ogólną strategię rozwoju firmy Sharp i ekspansję ekosystemu 8K+5G oraz AIoT. Firma kontynuuje również ekspansję działu Smart Appliance Solutions (SAS) w Europie, znanego wcześniej jako Small Domestic Appliances, koncentrując się na większej liczbie produktów w segmencie małych urządzeń kuchennych. Planowane są również inne nowe obszary działalności i kategorie produktów. (źródło: Sharp)
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?