Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

18 firm z branży ubezpieczeń sfinansuje dodatkowe call center dla sanepidu. 100 konsultantów na 6 miesięcy

OPRAC.:
Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Zdjęcie ilustracyjne.18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego
Zdjęcie ilustracyjne.18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego fot. filip kowalkowski/polska press
18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). Organizatorem przedsięwzięcia jest Polska Izba Ubezpieczeń. Ubezpieczyciele sfinansują pracę 100 dodatkowych konsultantów przez najbliższe pół roku.

Ubezpieczyciele po raz kolejny pomagają w pandemii

18 firm ubezpieczeniowych ogłosiło w poniedziałek, 16.11 2020, że sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS). Organizatorem przedsięwzięcia jest Polska Izba Ubezpieczeń.

Call center już działa. Zaczęło 9 listopada. Polska Izba Ubezpieczeń nie chce odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje działanie tego call center.

To kolejna inicjatywa branży ubezpieczeniowej, która wspiera osoby walczące z koronawirusem na pierwszej linii, oraz Polaków zmagających się ze skutkami pandemii.

Narodowa kwarantanna, czyli pełny lockdown, zostanie wprowadzony jeśli średnia tygodniowa liczba wykrywanych zachorowań wyniesie więcej niż 70-75 osób na 100 tysięcy mieszkańców (28 000 - 28 500 zakażeń dziennie). Tak stwierdził premier Mateusz Morawiecki.Wdrożenie zasad całkowitego lockdownu oznaczałoby m.in. zakaz przemieszczania się czy kolejnej ograniczenia w działalności gospodarczej. Choć wskaźniki pokazują, że zgodnie z tym co zapowiedział premier, w województwie śląskim powinien być lockdown, to póki co nie zostanie on wprowadzony.Zobacz, w których powiatach i miastach województwa śląskiego już powinien obowiązywać lockdown, bo znalazły się w czarnej strefie. Spełniają już kryteria wprowadzenia pełnego lockdownu. W tych miejscowościach wskaźniki przekraczają granice wyznaczone przez premiera.Zobacz dane z powiatów i miast. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Lockdown na Śląsku coraz bardziej realny. Ponad 70 chorych n...

Ubezpieczyciele sfinansują pracę 100 dodatkowych konsultantów przez najbliższe pół roku

– Naszą społeczną rolą jest niesienie pomocy w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Pandemia bez wątpienia jest taką sytuacją. Dlatego pomagamy i działamy znacznie szerzej, niż wynikałoby to wyłącznie z zapisów w umowach ubezpieczenia. Pomoc jest potrzebna w wielu wymiarach. Branża ubezpieczeniowa chce dołożyć swoją część – mówi Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Środki przeznaczone przez ubezpieczycieli na dodatkowe call center dla GIS to pomoc dla osób z podejrzeniem lub chorych na COVID-19.

Praca konsultantów zostanie zorganizowana w taki sposób, by byli oni dostępni dla potrzebujących przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

W przedsięwzięciu wzięło udział 18 firm ubezpieczeniowych:

  1. Allianz,
  2. Aviva,
  3. Axa,
  4. Compensa,
  5. Credit Agricole Ubezpieczenia,
  6. Ergo Hestia,
  7. Generali,
  8. Interrisk,
  9. MetLife,
  10. PKO Ubezpieczenia,
  11. Grupa PZU,
  12. Saltus,
  13. TUW TUW,
  14. Uniqa,
  15. Unum,
  16. Vienna Life,
  17. Wart,
  18. Wiener.

Do tej pory zakłady ubezpieczeń podjęły szereg inicjatyw mających na celu wsparcie Polaków w walce z pandemią. Było to m.in. dofinansowanie lub zakup potrzebnego sprzętu medycznego oraz środków ochrony osobistej czy bezpłatna pomoc prawna dla przedsiębiorców oraz telemedyczna i psychologiczna dla klientów.

Zaraz po wybuchu pandemii Polska Izba Ubezpieczeń opracowała rekomendacje działań proklienckich dla zakładów ubezpieczeń. Uproszczono procedury zawierania i przedłużania umów ubezpieczenia, a także wprowadzono zdalną likwidację szkód w znacznie szerszym zakresie niż wcześniej. Przy naprawach pojazdów priorytet zyskały te należące do pracowników służby zdrowia i ratowników medycznych. Dodatkowo przyspieszone zostały wypłaty dla kontrahentów, takich jak warsztaty naprawcze, firmy transportowe czy lekarze orzecznicy.

– Od początku pandemii wspieramy Polaków, których dotknęły skutki kryzysu. Robimy to zarówno w ramach wspólnych inicjatyw, jak i akcji realizowanych przez poszczególne zakłady ubezpieczeń – mówi Jan Grzegorz Prądzyński.

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera